Informaţiile au fost negate insistent de triplul campion mondial, dar şi de Red Bull Racing, în timp ce Ferrari s-a limitat să nu excludă un posibil parteneriat de viitor. Cu toate acestea, publicaţia britanică F1 Racing a dezvăluit în numărul din luna martie că Fernando Alonso s-a arătat îngrijorat de perspectiva de a-l avea drept coechipier pe Vettel, motiv pentru care a decis să ia măsuri.
Astfel, la finalul sezonului precedent, Alonso i-a convins pe şefii Ferrari să-i includă o clauză în contract potrivit căreia echipa nu îl va aduce pe Vettel la echipa atât timp cât spaniolul concurează pentru Scuderia. În plus, F1 Racing susţine că Alonso a iniţiat discuţiile pentru prelungirea actualului contract scadent în 2016.
Spaniolul a afirmat în mai multe rânduri că Ferrari va fi ultima echipa pentru care va concura în Formula 1 şi este determinat să-şi prelungească cariera şi după 2016, atunci când va avea 35 de ani.
Via F1 Racing
Alonso isi apara pozitia de lider in echipa (ceea ce ar fi facut-o oricine, chiar si Vettel daca al sau coechipier ar fi fost o amenintare ori daca echipa ar fi dat semne ca si-ar dori sa aduca un Alonso la echipa ), iar Ferrari isi sustine pilotul, din moment ce nu vad cum sunt gata sa il primeasca pe Vettel printre ei..stim cu totii ca daca acesta nu ar fi avut monopostul RBR, situatia ar fi stat complet diferit..o stim noi si o stiu si ei. Nu vad deci nimic in neregula.
Massa sunt sigur ca isi va reveni in acest sezon cum a facut-ola finalul celui trecut, insa exista o colaborare foarte buna intre el si Alonso, s-a vazut de atatea ori pe circuit si chiar in afara lui, fara ordine de echipa ori cu ele, in timp ce Webber de ex. nu a dat doi bani pe ordinile primite si respectul intreel si Vettel, chiar si in curse, lasa uneori de dorit..
Nu sunt si nu am fost niciodata fan Alonso,dar nu mi se pare corect sa-i aducem acuze nefondate.Chestia asta tine de cei sapte ani de acasa.
a demonstrat in fiecare cursa ceea ce incercati voi astia suparati pe atitudinea lui sa negate in fiecare post*
imagine*
princiupiul*
Scuzati-mi greselile :)
a fost odata, (nu la noi, pe o planeta imaginara) un sport numit F1, cu competitori numiti piloti. Piloti care doreau lupta cu orice pret ca sa-si arate adevarata valoare
Este acum (da, chiar pe planeta noastra) un sport numit F1, cu competitori numiti piloti. Si unii dintre ei evita lupta cu orice pret pentru a nu-si arata adevarata "valoare".
Alonso e genul de om care nu vrea sa fie cel mai bun ci doar sa castige.
Ohohohooo ... da ci'n te rabda pe tine atat ??
Pana una alta in F1 avem o grupa de piloti de top : Vettel, Alonso, Webber, Hamilton, Button, Kimi care pot fi pretendenti la titlul la piloti. Oricare dintre ei daca are la indemana un monopost competitiv pot castiga campionate.Mai e o grupa intermediara: Massa, Grosjean, Rosberg, Perez, Hulkenberg sau Maldonado care sint piloti buni dar inconstanti. Daca prind un an de exceptie pot castiga curse dar nu pot emite pretentii la titlul suprem. Restul pilotilor din F1 ori nu au un monopost cu care sa poata emite pretentii ori nu au valoarea necesara.
De ce ar vrea cineva sa aiba doi piloti de top in echipa ? Mai degraba orice team ar avea nevoie de un plus de performanta la monoposturi fata de competitori si nu de doi piloti de exceptie.
Nu cred ca ceea ce se afirma aici e adevarat !
de ce ar vrea o echipa doi piloti buni? Pai nu e vb aici de ce vrea echipa ci de ce vrea Alonso. El a impus echipei sa nu vina Vettel si nu invers. Si echipa mai rabda o perioada ca plateste bine Santander. Dar nu va mai rabda mult si Alonso ori va iesi pe usa din spate ori va trebui sa faca fata unui coechipier valoros.
Un pilot de nivel mediocru!
Un ~produs~ marca Briaottore!
Un protejat de rahat al unei banci de rahat!
Pacat de F1!
Ai dreptate!Dar,de obicei in presa ajung detaliile legate de durata contractului,conditii de reziliere a contractului si,bineinteles,salariile si bonusurile pe care angajatorul se obliga prin intermediul contractului sa le plateasca angajatului cu anumite conditii.Or mai fi si chestiuni legate de comportamentul profesional al angajatului,ce anume are voie sa faca si ce nu in viata privata(sunt si din-astea!)si eventual participarea la anumite evenimente de marketing.Si din ce-am mai vazut prin presa sportiva,nu numai referitor la F1 ci si la alte sporturi,detaliile astea sunt de obicei confirmate ba de sportiv,ba de impresar,ba de o sursa oficiala din cadrul conducerii companiei/clubului sportiv,asta in cazurile in care aceste informatii nu sunt divulgate direct de catre acestia inainte de a aparea speculatii prin presa.
Detalii referitoare la mofturile sportivilor nu prea apar prin presa si chiar si atunci cand apar,la fel ca acum,apar din gura unor surse neoficiale si rareori sunt confirmate ulterior de catre o persoana care chiar are habar despre ce e scris in contract.
"Dupa cum se stie zvonurile negative prind mai bine decat vestile bune." - citat din sectiunea de comentarii a articolului "Când presa taie amenzi" postat pe Automarket de catre Mircea Mester(Asta ca sa nu-mi atribui niste cuvinte care nu imi apartin).Indraznesc sa spun ca e vorba despre exact acelasi lucru:un jurnalist semi-profesionist(in cel mai bun caz) care are nevoie sa scrie un articol in presa de dragul...practicarii meseriei(presupun!),este luat mult prea in serios de catre cei care nu-l inghit pe Alonso pentru ca li s-a dat apa la moara.
Nu exclud ca zvonul sa fie adevarat(imi place sa cred ca am o minte deschisa!),dar pana nu am ceva credibil in fata pur si simplu nu mi se pare inteligent sa cred o astfel de afirmatie.
@cucu - Intr-adevar m-am contrazis singur,dar asta pentru ca intre primele doua comentarii si al treilea m-am documentat un pic mai mult.Accept faptul ca am gresit atunci cand am spus ca detaliile contractuale nu se divulga,dar raman la parerea ca,neavand o sursa oficiala,aceasta stire nu este CREDIBILA si ca in absenta unor dovezi irefutabile nu face altceva decat sa-i denigreze imaginea lui Alonso.Pana nu confirma cineva de la Ferrari stirea asta,nu mi se pare corect sa-l judecam pe Fernando ca fiind las si lipsit de caracter.
poate ca stirea este adevarata, poate ca nu. Asta e cert. Dar credibila eu zic ca este tinand cont de ceea ce stim deja despre Alonso. In opinia mea el este primul pilot care ar cere asa ceva echipei. Si sa nu uitam ca e singurul care are un ajutor nu un coechipier inca din prima cursa.
oky doky
Stiu ca stirea poate fi adevarata sau nu. Asta e cert si asa e mai omenesc sa gandim. Dar credibila eu zic ca este tinand cont de ceea ce simt si ce gandesc despre Alonso, nicidecum de alte criterii juste si doveditoare. In pipota mea el este primul pilot care ar cere asa ceva echipei restul...ma fac ca nu vad sau nu aud. Si sa nu uit ca-l mai numesc ca fiind singurul care are un ajutor nu un coechipier inca din prima cursa.
da, e o opinie personala cum ca noi, multi, stim deja. Ce ti se pare asa de complicat? Alonso are naravul lui Briatore. Briatore are naravul lui Alonso. Stim deja asta. Oricat l-ai peria si lustrui ramane manjit de modul in care a actionat in F1. De aceea stirea asta ESTE CREDIBILA.