Pregătiri pentru sezonul 2021: Pirelli a început testele cu pneuri cu jante de 18 inch

de Daniel Popescu
Joi, 12.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pirelli a început joi testele cu pneuri cu jante de 18 inch care vor fi introduse în Formula 1 începând din sezonul 2021.

Formula 1 va trece printr-o schimbare majoră a regulamentului tehnic în sezonul 2021. Chiar dacă modificările nu au fost încă definitivate, una dintre certitudini este că actualele cauciucuri cu jante de 13 inch vor fi înlocuite cu pneuri cu jante de 18 inch.

Întrucât schimbările sunt semnificative, Pirelli a început încă din luna septembrie testele cu noile pneuri și l-a ales ca pilot pe Sergey Sirotkin, care în prezent este pilotul de teste al celor de la Renault și McLaren.

Rusul a urcat la volanul unui monopost Renault pe circuitul de la Paul Ricard, folosit în mod tradițional de producătorul italian de pneuri pentru astfel de evenimente.

"Este primul test real cu pneuri de 18 inch într-un monopost monopost, așa că totul este nou și există multe semne de întrebare. Dar este important pentru noi să începem în septembrie pentru că cel puțin avem timp să reacționăm dacă identificăm un comportament neobișnuit comparativ cu similarile noastre", a precizat Mario Isola, directorul de motorsport al Pirelli.

Pe de altă parte, prima zi de teste se concentrează pe construcția pneului, în condițiile în care italienii au adus pneuri diferite pentru a identifica cea mai bună soluție.

"Vom lucra în special la construcție.

Începem cu o construcție de bază, ceva ce știm deja, pentru că primul pas este să definim construcția. Nu putem stabili construcția într-o zi, dar începem de la o construtie cunoscută. Avem câteva variante pentru acest test", a adăugat el.

Via RaceFans

Comentarii (5)

  • Respectand traditia, Mercedes va participa in mod activ si va da indrumari celor de la Pirelli. Specificatiile finale ale noilor pneuri vor fi supervizate de Mercedes, testele neavand relevanta in lipsa aprobarii Mecedes.
    11 15
  • Ar trebui sa se mai schimbe "traditia" respectiv o alta echipa sa se ocupe de asta, de ce tot Mercedes ?!
    10 10
  • The Dot
    Intr-un an competitional in care pneurile merg mai bine la Ferrari, ca la Mercedes, intr-un sport in care Mercedes a avut probleme cu incalzirea pneurilor in ultimii ani, la o testare facuta de Sirotkin care esti pilot de teste pentru Renault si McLaren, pe un circuit nu german, dar francez, Mercedes va fi beneficiarul pentru ca medicamente, psihoze si prea multa antena 3 si media de rahat in general....ce dracu' ne mai trebuie capul daca nu ne ploua in gat.
    Sunteti la fel ca aia de cred in dzeu sau alte fapturi inaripate, si orice proba le-ar aduce stiinta ei zic " da, dar biblia zice....."
    14 17
  • @The Dot
    Chiar, la ce-ti mai trebuie capul, daca afirmi ca anul asta pneurile merg mai bine la Ferrari decat la Mercedes ? Doar pentru plouatul in gat, probabil ti-ai luat masuri de siguranta, auzind ca se raceste vremea ...
    Si poate n-ar fi rau sa revezi filmul "Procesul maimutelor", te reprezinta perfect fanatismul asta pro Mercedes !
    11 12
  • Hmz, @thedot, unde ai vazut tu ca penurile se comporta mai bine pe Ferrari decat pe Mercedes? Tu ai vazut cat de bine se comporta anvelopele pe Mercedes, tu ai vazut cat de bine se pastreaza in comparatie cu Ferrari, RBR, Renault, etc?
    Ca sa nu mai zic, ca Mercedes e capabila sa stea o cursa intreaga in spatele unui alt monopost fara a-si uza cauciucurile, unde ai mai vazut asta la un alt constructor?
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru