Federația Internațională de Automobilism (FIA) poartă discuții cu mai mulți producători auto în vederea participării în campionatul mondial de Formula 1.
Șeful F1, Stefano Domenicali, a dezvăluit în ianuarie că acești producători “preferă să păstreze tăcerea”, dar că sunt interesați să vadă ce beneficii le-ar putea aduce intrarea în competiție.
BBC susține acum că Porsche și grupul Volkswagen se numără pe lista celor care doresc să intre în Formula 1, cu următoarea condiție: noul regulament din 2025 să impună folosirea biocombustibililor pentru monoposturi.
“Implementarea acestui tip de combustibili ar fi foarte interesantă pentru noi din punctul de vedere al sustenabilității. Dacă proiectul va merge înainte, vom face o evaluare și vom discuta detaliile în cadrul grupului VW,” a declarat Fritz Enzinger, vicepreședintele Porsche Motorsport, conform BBC.
FIA dorește ca Formula 1 să devină o competiție care să promoveze tot mai mult carburanții “sustenabili”, astfel încât să devină un “sport cu emisii zero” până în 2030.
Via Reuters
Repede sar fanaticii vag in sus,ce aveti ba,o luati personal? Sunteti actionari la ei?
Ideea biocombustibililor este ca tocmai, sa nu mai faca "Downsizing" si sa nu ajunga la motoare hibride, sau electrice. Formula 1 nu vor ajunge niciodata pe varianta electrica, de aceea se si forteaza introducerea biocombustibililor, ca acestia sa foloseasca motoare simple (poate intr-un viitor, v8, v10) care cu ajutorul acestor biocombustibili, sa aiba emisii extrem de mici, sau chiar 0.
Formula cu zero emisii exista deja, se numeste Formula E din 2014. M-am uitat la cateva curse, ca spectacol pare sa fie mai ok decat F1, ca sunet nu prea.
Ce spectacol sa fie in Formula E? Parca sunt pe o pista de bob/sanie... Pe culoarul ala, numai cursa nu e...
ptr. "pai da"
Lucrez în Anglia (Bridgnorth) la o fabrica care face părți motoare pentru mai multe mașini (Aston Martin, McLaren, Porsche, GM, Viper, Maserati etc). Jobul meu e să le verific de defecte (după turnare). Ai fi surprins să vezi câte piese sunt trimise la sudat. Un Porsche nou nu îmi pot lua, dar second hand aș putea, dar din motivele expuse în comentariului anterior nu o voi face.
Acum lasand fantezia deoparte, Porsche e recunoscut pentru fiabilitate. De unde stim asta? Nu pentru ca cineva lucreaza pentru ei si "stie". Testul final e strada, pe strazi masinile Porsche au dovedit o mare longevitate. Nu acelasi lucru se poate spune despre Ferrari.
Eu doar am relatat ce se întâmplă. Faza cea mai tare e că pe majoritatea părților motoare pentru Porsche scrie "made in Germany" cu excepția celor de tip 992 pe care scrie "made in France".
Dacă vrei poți căuta pe internet
GRAINGER &WORRALL Bridgnorth (fabrica are o secție și Worcester, acolo alezaje, finisări etc).
Dar tu esti ala care spune prostii pe care le sustine cu povesti wannabe personale.
Si gata, am incheiat discutia. Don't feed the troll!!
Porsche ramane un nume mare pentru motorsport, doar ca lucrurile se precipita in aceste momente.....
unicul colos al Formulei Unu, Ferrari evident, si-a lansat public creatia cu care-si va ataca rivalii in sezonul 2021, o capodopera mecanica purtand un nume atat de sugestiv, SF21!!!!
iar declaratia extrem de ofensiva a lui Elkann:
" Pe pista cu spiritul lui Enzo"
ma face sa constat ca nepotul lui Gianni Agnelli ii mai hotarat ca niciodata sa-si schimbe atitudinea stangace care pare ca l-a consacrat in ultimii ani......
https://youtu.be/JSTGjm_92RQ
Forza Ferrari!
Dar pentru cine crede ca trecerea la electrice e din cauza poluarii se insala amarnic. Uzinele se indreapta spre electrice din cauza ca petrolul e pe terminate.
Solutiile ar fi : dezvoltarea tehnologiei motoarelor cu hidrogen( momentan destul de periculoasa, dar daca iese e smecherie), masini solare( dar ce faci noaptea, trebuie inmagazinare si atunci ajungi iar la baterii) si Biocombustibil( momentan se foloseste in proportie mica in motorina; motorul diesel la inventarea lui a functionat pe un ulei vegetal.)
Deci solutia cea mai la indemana, imediat aplicabila, ar fi biocombustibilul.
Eee, aici apar marile interese economice: toata lumea araba, Rusia si altii care traiesc de pe urma petrolului si a gazelor naturale se vor opune chiar si cu pretul unor razboaie.
Daca in cea mai mare competitie auto sportiva a lumii se va renunta complet la petrol, asta va insemna un drum de urmat care va enerva multa lume cu putere.