Din acest motiv, Lotus nu a putut evalua o serie de componente pe care intenţiona să le introducă pe monopost în Marele Premiu al Chinei, astfel că cele mai multe vor fi disponibile abia la Marele Premiu al Spaniei de la începutul lunii mai.
"A trebuit să prioritizăm componentele evaluate şi din aceasta cauză ne-am adaptat programul pentru China. Vom încerca să testăm cât mai mult noile părţi în primele două sesiuni de antrenamente de la Shanghai, dar am amânat până la Barcelona introducerea unor noi componente", a declarat Nick Chester, directorul tehnic al echipei britanice.
Printre noutăţile pregătite de Lotus se numără şi o versiune îmbunătăţită a nasului, dar şi alte modificări de natură aerodinamică."Avem multe părţi aerodinamice pe care vrem să le testăm pe monopostul E22, inclusiv la nivelul nasului. Ne aşteptăm să vedem upgrade-uri la nivelul bodywork-ului în China şi apoi un upgrade mai mare la Barcelona", a adăugat el.
Lotus nu a obţinut niciun punct în primele trei curse ale sezonului, situaţie în care se mai află Sauber, Marussia şi Caterham.
Via Lotus
The FIA said that other applications “of a high standard” had been received to join the F1 grid and that it is in the process of conducting further investigations for another potential new team, Forza Rossa.
http://www.formula1.com/news/headlines/2014/4/15715.html