Planul lui Murdoch pentru F1: Promovarea în mediile digitale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Miliardarul american Rupert Murdoch analizează posibilitatea de a cumpăra Formula 1 prin intermediul unui parteneriat cu Carlos Slim şi al unui constructor implicat în competiţie, iar mai multe surse apopiate acestuia au dezvăluit o parte dintre planurile sale privind viitorului sportului.
Astfel, Murdoch consideră că Formula 1 trebuie să atragă mai mulţi fani tineri în competiţiei, iar una dintre metodele sale este de a promova mai bine sportul prin intermediul mediilor digitale, pornind de la reţelele sociale şi continuând cu marketingul digital.
"Formula 1 este un brand global. Este nevoie de o abordare cu totul nouă pentru a o face mai atrăgătoare pentru publicul tânăr. În acest moment are bază de fani îmbătrânită. Este exact ceea ce a atras News Corp", a declarat o sursă pentru publicaţia britanică Daily Telegraph.
Totuşi, News Corp nu a făcut până în acest moment nicio ofertă concretă fondului de investiţii CVC Capital Partners şi nu este exclus ca aceasta să nici nu apară.
"Nu au fost discuţii. Totul este într-un stadiu preliminar. Este un punct foarte, foarte timpuriu şi s-ar putea să nu conducă la nimic sau ar putea conduce la multe permutări", a precizat o altă sursă.Fanii Formulei 1 au reacţionat deja cu indignare la aflarea speculaţiilor privind interesul lui Murdoch pentru Formula 1, temându-se că drepturile TV pentru curse vor fi vândute numai televiziunilor care emit în sistem pay-per-view.
Via | Daily Telegraph
Comentarii (1)