Conform unor informaţii apărute anterior, singura noutate majoră este legată de caucicurile supersoft: compoziţia şi structura acestora au fost modificate, dar schimbările sunt valabile numai pentru cele adresate punţii spate a monoposturilor.
"Pneurile din acest an vor reprezenta o evoluţie a cauciucurilor din 2014, cu un singur nou pneu complet nou, cel supersoft. Acesta are o construcţie spate şi o compoziţie proaspete", a explicat Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport al producătorului italian.
Pirelli susţine că anul trecut şi-a îndeplinit rolul de a furniza pneuri prin care cursele să fie spectaculoase, în ciuda faptului că noul regulament tehnic a presupus o provocare majoră.
"Ne-am îndeplinit toate obiectivele de a contribui la curse spectaculoase cu multe oportunităţi de depăşire, diverse opţiuni pentru strategii şi o medie de două opriri la boxe pe monopost la fiecare Mare Premiu, în ciuda numeroaselor necunoscute", a adăugat Hembery.
În sprijinul afirmaţiilor, Pirelli a publicat o serie de infografice cu cele mai interesante statistici ale sezonului 2014.
Via Pirelli
Comentarii (0)