Chiar dacă revenirea la pneurile de anul trecut după penele de la Silverstone a readus procesiunile la ordinea zilei, Pirelli a dezvăluit că va continua această reţetă şi anul viitor, în urma solicitărilor formulate de echipe în acest sens.
"Vom avea o strategie foarte conservatoare. Vom pleca de la scenariul cel mai prost al simulărilor ca bază pentru dezvoltarea strcturii pneurilor. Din ce pot să vă spun, (testele de 1000 de kilometri) au decurs bine. Monopostul (n.r - din 2011 folosit în teste) este cu trei secunde mai rapid decât monopostul nostru Renault de teste. Dar încă ne aşteptam la o aventură în necunoscut cu monoposturile din 2014", a declarat Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli, pentru publicaţia germană Auto Motor und Sport.
În plus, Pirelli este nemulţumită că propunerea făcută pentru efectuarea unei sesiuni comune de teste după ultima cursă a sezonului din Brazilia a fost respinsă de echipe, în ciuda faptului că aceasta era importantă pentru obţinerea de date suplimentare în perspectiva sezonului următor."Situaţia cu dezvoltarea pneurilor are loc din cauza faptului că echipele sunt paranoice.
Ceea ce trebuie să facem noi pentru a ne face treaba nu se potriveşte cu ceea ce vor echipele, dar nimeni nu vine cu o soluţie", a mai precizat Hembery.Via Motorsport
Indiferent de specificatii sper ca anul viitor sa nu mai schimbe aceste specificatii in mijlocul sezonului cum s-a intamplat anul acesta.