Potrivit directorului de motorsport Paul Hembery, există discuţii pentru a introduce mai multe tipuri de compoziţii, pe lângă cea super supersoft care va fi utilizată exclusiv la Monaco şi în Singapore.
"Ne uităm la o altă compoziţie pentru circuite precum Singapore şi Monaco, pe care nu aş numi-o totuşi super supersoft. În acest context, vom avea mai mult de patru compoziţii. Poate că există un motiv pentru a adăuga şi altele, pentru că asta ne-ar putea permite să generăm curse cu două sau trei opriri", a declarat britanicul pentru publicaţia F1i.
O varietate cu mai multe compoziţii decât în prezent ar permite stabilirea unor strategii variate, iar Hembery crede că Pirelli poate convinge echipele să renunţe la controversata regulă de a-şi alege singure compoziţiile.
"Cred că echipele nu au nevoie de liber arbitru dacă putem genera două sau trei opriri.
Acesta este obiectivul, să avem un pic de varietate. Dacă putem reveni acolo unde eram cu doi ani în urma probabil că nu există niciun motiv să schimbăm regulamentul. Dar discutăm despre asta şi este dificil pentru că sunt mulţi oameni cu care trebuie să vorbim", a adăugat el.Anterior, Pirelli a anunţat că va schimba şi compoziţiile actualelor pneuri cu scopul de a genera mai multe opriri la boxe.
Via F1i
Asa numai cu super-softuri (pe circuitele posibile) ai avea garantat 2 opriri.
In aceeeasi ordine de idei ar trebui renuntat la compozitia hard...