Informaţia este însă negată de Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport al producătorului italian, care afirmă că singura explicaţie este că echipa germană a identificat modalitatea prin care poate controla supraîncălzirea cauciucurilor.
"Are legătură cu ceva ce au făcut ei. Ne uitam la cursă şi ne aşteptam ca la un moment dat să aibă probleme, dar nu a fost aşa. A fost o surpriză pentru noi, pentru că a fost cald pentru toată lumea şi toată lumea a avut de suferit. Totul a depins de temperatura pneurilor, nu a avut nimic de-a face cu cauciucurile. A fost vorba despre căldura care intră în pneuri. Poţi face ce vrei cu pneul, nu afectează căldura care intră", a declarat britanicul.Totuşi, Hembery admite că era doar o problemă de timp până când inginerii Mercedes aveau să descopere modalitatea prin care să remedieze problemele cu pneuri.
"Este evident că au un ritm foarte bun şi imediat ce rezolvă toate problemele vor fi foarte competitivi. În Ungaria a funcţionat şi vom vedea cum vor decurge lucrurile la Spa. Dar vor fi consecvenţi în privinţa ritmului, atunci vor fi un rival major pentru ceilalţi", a adăugat el.
Via Autosport
intr-un alt comunicat spuneau ca structura pe Kevlar nu se incalzeste la fel de tare ca sel pe structura metalica ...
so ... what's the truth???