Producătorul italian şi-a respectat promisiunea de a nu introduce schimbări majore, în condiţiile în care singura noutate este o compoziţie mai dură pentru pneurile hard. Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport, a explicat decizia prin diversificarea strategiilor de cursă, în condiţiile în care compoziţiile pneurilor supesoft, soft şi medium vor rămâne neschimbate.
"După evaluarea performanţelor pneurilor în primele patru curse şi după ce ne-am consultat cu toate echipele, am luat decizia de a schimba compoziţia pneurilor hard începând cu Spania. Această ultimă versiune a componenţei hard este mult mai apropiată de pneul din 2012, iar obiectivul este să le oferim echipelor oportunitatea de a diversifica strategiile în combinaţiile cu celelalte compoziţii care rămân neschimbate", a declarat britanicul.
Astfel, solicitările formulate de Red Bull Racing, Mercedes şi McLaren pentru creşterea durităţii tuturor compoziţiilor nu a fost aprobată de Pirelli, în special pentru că celelalte opt echipe s-au opus.
Până în prezent, pneurile hard au fost utilizate în cursele din Malaysia şi Bahrain.
În plus, Pirelli a anunţat şi tipurile de pneuri pe care le va furniza la următoarele trei Mari Premii.
Astfel, piloţii vor avea la dispoziţie pneuri hard şi medium în Spania, soft şi supersoft la Monaco şi medium şi supersoft în Canada.Via Pirelli
Comentarii (1)