La numai două zile după ce a confirmat câştigarea contractului pentru perioada 2017-2019, Pirelli se gândeşte deja la un plan prin care să aducă mai mult spectacol pe circuit din acest punct de vedere.
Una dintre opţiuni este diversificarea radicală a strategiilor pe parcursul sezonului, prin introducerea unor pneuri cu degradări diferite: unele curse vor necesita o singură oprire la boxe, în timp ce în altele cauciucurile vor fi schimbate chiar şi de trei ori.
"Poate putem veni cu o varietate de soluţii, cu unele curse în care poţi forţa cu o degradare minimă şi apoi ceva asemănător cu ce am văzut în primii ani. Este o situaţie dificilă, pentru că, dacă vorbeşti cu fanii, cu toţii au apreciat cursele iniţiale şi creşterea depăşirilor.
Şi ca spectacol era interesant, dar pentru piloţi era o schimbare atât de mare încât era dificil să gestionezi asta", a declarat Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli.Prin această strategie, care ar urma să fie aplicată în 2017, Pirelli vrea ca ulterior să aleagă soluţia optimă pentru sezoanele viitoare.
"Poate că ar trebui să avem în 2017 unele curse cu această abordare. Să vedem asta pe circuit. Prin urmare, unele curse în care ai pneuri care se degradează rapid, unele în care poţi să forţezi, şi apoi vedem care dintre ele produc cel mai bun spectacol", a adăugat el.
Via Motorsport
Ar trebui sa se renunte la compozitia mai dura pe feicare circuit si la limita de pneuri disponibile/ weekend. In acest mod o sa trebuie sa opreasca minim de 2-3 ori si o sa aiba la dispozitie si destule seturi. In plus in acest mod dupa un timp, si cu doar 3 compoziti (hard ar disparea) masinile a ajunge la un echilibru legat de "degradarea pneurilor" si ingineri ar putea lucra la dezvolarea spre viteza/tur
Asa s-ar concura la maxim tot timpul si am avea si opriri pentru eventualele "depasiri la boxe" !
cel mai OK ar fi sa duca la fiecare cursa pneurile cele mia rapide soft si supersoft, iar acolo unde asfaltul e foarte dur eventul cel medium
Forza Ferrari!!!
Faceti domnilor Pirelli pneuri rezistente si aderente (asa cum stiu sa faca Michelin sau Bridgestone), care sa nu le dea batai de cap pilotilor si care sa necesite MAXIM o schimbare/cursa!