Pirelli pregăteşte câteva schimbări importante în privinţa structurii şi compoziţiei pneurilor pentru sezonul 2013, însă până în prezent nu a oferit informaţii detaliate pe acest subiect.
Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport, a explicat însă într-un interviu acordat publicaţiei GPUpdate că una dintre noutăţi va fi degradarea mai mare a cauciucurilor. Scopul final este ca strategiile să fie mai diversificate pentru a creşte spectacolul de pe circuit, după ce în finalul sezonului 2012 au existat numeroase Mari Premii cu o singură oprire la boxe.
"Prin schimbările pe care le facem la componente încercăm să aducem înapoi o parte din nivelurile de degradare, pentru că la finalul sezonului a existat o degradare negativă şi poate că asta s-a întâmplat acolo unde nu ni s-a cerut. Poate că am repetat unele curse din trecut în care avem o singură oprire şi nu aş spune că a fost prea uşor, dar echipele dominau situaţia", a precizat britanicul.
În plus, Hembery consideră că echipele au învăţat deja unele aspecte despre pneurile hard experimentale furnizate în antrenamentele din Brazilia, chiar dacă circuitul fără aderenta nu i-a ajutat prea mult pentru a trage concluzii concrete."Cred că echipele au putut obţine o idee despre direcţia spre care ne îndreptăm şi punctul de bază este ca noile pneuri nu au modificat radical stabilitatea sau cel puţin nu într-un mod în care să schimbe dezvoltările normale pentru sezonul viitor", a adăugat el.
Via GPUpdate
Comentarii (1)