Producătorul italian a încercat să minimalizeze incidentul, afirmând că a fost vorba despre un set de cauciucuri testate anterior doar în condiţii de laborator care nu vor mai fi oferite niciodată echipelor.
"Testele pentru pneuri din Bahrain au vizat câteva prototipuri inovatoare în termeni de structură şi compoziţii, cu obiectivul de a dezvolta cele mai potrivite soluţii pentru sezonul următor. Monopostul Mercedes al lui Rosberg a fost echipat cu unul dintre aceste prototipuri, un pneu care a fost testat doar în laborator şi care nu va mai fi propus niciodată. Prin urmare, siguranţa pneurilor furnizate pentru următorul campionat nu este în dubiu", precizează Pirelli într-un comunicat de presă.
Mercedes a fost nevoită să renunţe la testele din Bahrain după pana lui Rosberg, întrucât monopostul a suferit câteva defecţiuni care nu au putut fi remediate din cauza absenţei componentelor de rezervă.Pirelli susţine că va investiga cauzele penei şi va informa echipele despre rezultatele analizelor.
Sesiunea de teste din Bahrain din perioada 17-19 decembrie a avut un caracter secret, motiv pentru care cele patru echipe prezente (Red Bull, Mercedes, Ferrari şi Toro Rosso) şi Pirelli nu au furnizat alte informaţii despre desfăşurarea acestora.
Via Pirelli
Au aruncat pneurile astea in sesiunea asta de teste sa vada efectul.
Acum vor umbla la compozitii pentru a preveni scandalurile de anul trecut.