Producătorul italian de pneuri urmează să realizeze o analiză amănunţită a penelor, însă directorul de motorsport Paul Hembery a exclus orice legătură cu problemele de structură care au generat defecţiunile din Marea Britanie. În acest context, el sugerează că penele au fost provocate de diverse obiecte de pe circuit.
"Penele reprezintă o îngrijorare pentru sport pentru că trebuie să aflăm ce s-a întâmplat. Nu putem face prea multe. Vom da totul pentru a identifica şi a oferi indicaţii despre cauzele penelor, dar este complet diferit de Silverstone. În cazul Red Bull se pare că ceva s-a prins de cauciuc şi apoi a tăiat suprafaţa acestuia. Este ca şi cum ceva s-a agăţat între podea şi pneu. În cazul Ferrari există două găuri clare", a declarat britanicul.Penele suferite de Vettel şi Alonso s-au petrecut între virajele Fagnes (13) şi Paul Frere (15) şi au afectat cauciucurile dreapta-spate, aceleaşi care au avut probleme şi în Marea Britanie.
De altfel, tocmai aceste similarităţi între problemele din Belgia şi Marea Britanie i-au determinat pe piloţi să fie circumspecţi în privinţa ipotezei lansate de Pirelli cu privire la obiectele de pe circuit. Cel mai vehement a fost Mark Webber de la Red Bull. "Avem nevoie de răspunsuri, iar 'obiecte pe circuit" nu este răspunsul", a precizat el.
Update: Pirelli a confirmat sâmbătă că cele două pene suferite de Vettel şi Alonso au fost cauzate de o bucată de metal care s-a desprins de pe monopostul lui Kimi Raikkonen în virajul 13 cu numai trei minute înainte ca cei doi piloţi să treacă prin zona respectivă.
Via ESPNF1
Comentarii (2)