Producătorul italian susţine că este pe punctul de a se retrage din competiţie în cazul în care nu va avea oportunitatea de a evalua noile pneuri în mod corespunzător şi este dispusă să accepte inclusiv teste cu monoposturi din sezonul 2011.
"Trebuie să putem testa, altfel nu putem produce pneurile. Vrem doar o înţelegere de bun simţ în această privinţă, asta este tot ce dorim. Trebuie să testăm. Dacă nu putem, atunci nu vom fi capabili să furnizăm pneuri pentru anul viitor. Nu avem nevoie de multe teste."
"Nu suntem îngrijoraţi de structura pneurilor, dar trebuie să încercăm anumite concepte pentru compoziţii.
În cazul ideal vrem un monopost din 2014 cât mai repede, dar echipele se chinuie să fie pregătite pentru Jerez. Vrem ce este ce mai bun din ce rămâne, ceea ce ar însemna un monopost actual sau chiar unul din 2011", a declarat Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.Presiunile făcute de Pirelli vin ca urmare a schimbării regulamentului tehnic pentru sezonul 2014, când se anticipează că noile motoare turbo V6 de 1.6 litri vor fi mult mai solciitante pentru pneuri, în special în cazul celor de pe puntea spate. Potrivit unor surse citate de publicaţia Autosport, oficialii Pirelli consideră că nu merită să rămână în Formula 1 cu riscul ca imaginea companiei să fie afectată în cazul în care noile pneuri pentru 2014 nu sunt suficient de bune.
Într-o astfel de situaţie, Formula 1 ar intra în criza de timp pentru găsirea unui nou furnizor de pneuri într-un interval de numai trei luni. Michelin şi-a manifestat anterior interesul, însă timpul scurt ar putea influenţa semnficativ o decizie finală din partea producătorului francez.
Via Autosport
Comentarii (4)