Testul a avut drept scop obţinerea unui feedback cu privire la aspectul estetic al monoposturilor echipate cu astfel de cauciucuri, iar Paul Hembery, directorul de motorsport al producătorului italian, este mulţumit de modul în care arată acestea. În plus, acesta susţine că performanţele pneurilor au fost cele aşteptate, chiar dacă a fost vorba despre un concept.
"În opinia noastră, noile pneuri au arătat spectaculos pe monopostul Lotus.
Este doar un prototip, dar dacă echipele decid că vor să continuăm în această direcţie, avem capacitatea de a dezvolta o versiune de producţie într-un timp scurt. Chiar dacă performanţele nu au fost o prioritate, noile pneuri s-au comportat conform aşteptărilor, aşa că există potenţial pentru o dezvoltare agresivă", a declarat britanicul.Noile pneuri de 18" au aceeaşi lăţime ca cele cu jantele de 13" folosite în prezent, adică 245 mm pentru pneurile faţă şi 325 mm pentru pneurile spate, însă diametrul este cu 30 mm mai mare. Masa totală a pneurilor, inclusiv cu janta montată, a crescut cu 4 kilograme, însă greutatea în sine a cauciucului a rămas aceeaşi.
Potrivit celor de la Pirelli, principalul avantaj al pneurilor de 18" este reprezentat de peretele lateral mai rigid, care permite menţinerea unei rigidităţi mai mare a pneului şi a unei presiuni constante, întrucât în interiorul cauciucului este mai puţin aer. De asemenea, noile pneuri sunt mai relevante pentru industria maşinilor de serie.
Via Pirelli
Comentarii (5)