Red Bull Racing şi Mercedes au solicitat recent revenirea la specificaţiile pneurilor din sezonul precedent, acuzând că actualele cauciucuri se degradează într-un ritm foarte alert.
Acest lucru obligă piloţii să nu mai concureze la capacitate maximă pentru a menţine pneurile în viaţa cât mai mult timp, lucru care dăunează spectacolului în ultimele tururi ale curselor.
Situaţia s-a ameliorat după Marele Premiu al Malaysiei în urma numeroaselor converse privind ordinele de echipă de la Red Bull şi Mercedes, însă Pirelli a anunţat prin vocea şefului Paul Hembery că va analiza comportamentul pneurilor după cea de-a patra cursă a anului din Bahrain.
"Cred că trebuie să fim mulţumiţi. Cele două echipe din frunte au avut parte de incidente între piloţi şi poate că asta ne-a privat de ceea ce ar fi trebuit să fie un final de cursa interesant. Cât despre duelurile roată la roată, este ceva ce trebuie să analizăm după primele patru curse. Încă este prea devreme", a declarat britanicul pentru publicaţia Autosport.
Hembery insista că Pirelli nu va avea nicio obiecţie să schimbe compoziţiile pneurile, însă acest lucru se va întâmpla numai dacă echipele îşi vor da acordul unanim în acest sens."Dacă tot paddock-ul spune ceva, atunci situaţia este diferită.
Trebuie să faci ceva, să faci o schimbare şi să încerci ceva diferit, dar dacă este un caz izolat şi lucrezi pentru a înţelege de ce ei termina pe patru, incerci să afli motivele, dar este o problemă mai complicată. Credem că ştim ce se întâmplă, dar dacă faci schimbări pentru o singură echipă va fi zarvă în tot paddock-ul", a adăugat el.Via Autosport
Comentarii (0)