Pirelli încearcă să găsească soluţii pentru a putea efectua teste pentru pneuri în sezonul 2014, mai ales că introducerea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri va genera o schimbare majoră în comportamentul acesota.
Cu toate acestea, Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport, afirmă că nu a reuşit să ajungă la un acord cu echipele, care se tem că unele dintre ele vor fi avantajate din punct de vedere tehnic.
"Unele propuneri nu au fost acceptate, pentru că echipele sunt paranoice. Exista opţiunea să testăm vinerea (n.r - în antrenamentele libere), dar s-a dovedit imposibil, pentru că nu poţi dezvolta pneuri cu soluţii multiple (n.r - amplasate pe monoposturi). Cealaltă opţiune era să testăm în timpul sezonului, dar echipele ar vrea ca fiecare monopost să beneficieze de acelaşi lucru. Pneurile utilizează materiale prototip şi nu avem posibilitatea de a face suficiente seturi. Din punctul nostru de vedere ar fi o pierdere de timp şi bani. Suntem în impas şi nu am găsit încă o soluţie", a precizat el.
În plus, Pirelli continuă să solicite informaţii despre configuraţia monoposturilor de anul viitor, întrucât datele obţinute în luna august nu vor mai avea aceeaşi relevanţă pentru monoposturile pe care echipele le vor lansa pe circuit în cadrul testelor de iarnă din februarie."În august am cerut pentru prima oară date.
Cred că trebuie să mai facem asta de două sau trei ori înainte de testele de iarnă. Anticipăm că rata de dezvoltare a monoposturilor va fi foarte ridicată, aşa că sunt sigur că până în februarie datele pe care le-am văzut în august vor fi foarte diferite", a adăugat el.Via ESPNF1
Comentarii (1)