Noile pneuri au fost testate de piloţi în antrenamentele de vineri din Canada şi ar trebui să-şi facă debutul în Marele Premiu al Marii Britanii din 30 iunie, însă producătorul italian a anunţat că a identificat o metodă alternativă pentru a remedia problemele: un nou tip de lipici între componentele pneurilor.
Pirelli susţine că va decide în cursul zilei de luni dacă adoptă noul lipici sau rămâne la varianta schimbării pneurilor spate, care ar necesita acordul unanim al echipelor pentru a putea fi introdusă în competiţie.
Totuşi, după ce Lotus a anunţat că se opune schimbării pneurilor, este foarte posibil ca Pirelli să accepte în cele din urmă varianta noului lipici pentru componente.
"Există mai multe abordări.
Fie obţinem o înţelegere cu toate echipele, ceea ce este puţin probabil, fie adoptăm o idee care ne va ţine şi mai aproape de actualul pneu. Am lucrat la schimbarea unor procese, în termeni simpli, la lipici, pentru a creşte adeziunea între componentele pneului. Vom analiza împreună cu echipele, iar luni vom lua o decizie", a declarat Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli, pentru publicaţia Autosport.Schimbarea lipiciului pentru componentele pneurilor nu va fi considerată de FIA o modificare a specificaţiilor pentru cauciucuri, astfel că Pirelli nu va avea nevoie de acordul echipelor pentru o astfel de schimbare.
Via Autosport
Comentarii (0)