Pirelli ar putea renunţa la schimbarea pneurilor pentru Silverstone

de Daniel Popescu
Sambata, 08.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pirelli susţine că a descoperit o nouă metodă de a lipi componentele pneurilor pentru a evita delaminările, astfel că ar putea renunţa la proiectul de modificare a cauciucurilor pentru Silverstone.

Am lucrat la schimbarea unor procese, în termeni simpli, la lipici, pentru a creşte adeziunea între componentele pneului.

Paul Hembery
Director Pirelli Motorsport
Pirelli a anunţat la sfârşitul lunii mai că pregăteşte un nou tip de pneu spate prin înlocuirea benzii metalice cu kevlar, pentru a evita delaminările din debutul sezonului.

Noile pneuri au fost testate de piloţi în antrenamentele de vineri din Canada şi ar trebui să-şi facă debutul în Marele Premiu al Marii Britanii din 30 iunie, însă producătorul italian a anunţat că a identificat o metodă alternativă pentru a remedia problemele: un nou tip de lipici între componentele pneurilor.

Pirelli susţine că va decide în cursul zilei de luni dacă adoptă noul lipici sau rămâne la varianta schimbării pneurilor spate, care ar necesita acordul unanim al echipelor pentru a putea fi introdusă în competiţie.

Totuşi, după ce Lotus a anunţat că se opune schimbării pneurilor, este foarte posibil ca Pirelli să accepte în cele din urmă varianta noului lipici pentru componente.

"Există mai multe abordări.

Fie obţinem o înţelegere cu toate echipele, ceea ce este puţin probabil, fie adoptăm o idee care ne va ţine şi mai aproape de actualul pneu. Am lucrat la schimbarea unor procese, în termeni simpli, la lipici, pentru a creşte adeziunea între componentele pneului. Vom analiza împreună cu echipele, iar luni vom lua o decizie", a declarat Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli, pentru publicaţia Autosport.

Schimbarea lipiciului pentru componentele pneurilor nu va fi considerată de FIA o modificare a specificaţiilor pentru cauciucuri, astfel că Pirelli nu va avea nevoie de acordul echipelor pentru o astfel de schimbare.

Via Autosport

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru