Iniţial, Pirelli a afirmat că defecţiunea a fost produsă de un obiect metalic, mai ales că Giedo van der Garde a suferit o problemă similară în acelaşi timp, însă producătorul italian a dezvăluit că este posibil ca adevărata cauză să fie alta.
"Trebuie să analizăm mai mult pneul lui Hamilton pentru a înţelege ce s-a întâmplat, pentru că nu suntem cu adevărat siguri. Cu excepţia supraîncălzirii, există foarte puţine dovezi despre ceea ce s-ar fi putut întâmpla. Singurul lucru pe care îl avem este că van der Garde era în spatele lui Hamilton şi a avut pneul tăiat în acelaşi timp.
Aşa că această defecţiune ridică unele semne de întrebare", a declarat Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.Analiza iniţială realizată de Pirelli în laboratorul mobil din Bahrain a evidenţiat că pneul lui Hamilton s-a supraîncălzit la peste 200 de grade Celsius. Pirelli va transporta însă pneul în cauză la sediul central de la Milano pentru o analiză amănunţită, iar în cazul în care va descoperi o altă cauză pentru incident este posibil ca italienii să modifice cauciucurile.
"Vom lua toate componentele în parte şi vom face o analiză de laborator completă. Asta fie va confirma ce am descoperit anterior, fie ne va face să realizăm că trebuie să implementăm unele schimbări. Va fi o analiză completă şi tratăm cu seriozitate fiecare incident", a adăugat el.
Via Autosport
Comentarii (3)