Pirelli ar putea modifica pneurile hard pentru a fi mai aproapiate de cele medium

de Daniel Popescu
Vineri, 07.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pirelli intenţionează să micşoreze diferenţele dintre pneurile hard şi cele medium în 2016 şi solicită mai multe teste înaintea sezonului 2017.

Trebuie să dezvoltăm câteva idei în privinţa pneului hard, care are nevoie de o modificare. Trebuie să fie mult mai aproape de medium.

Paul Hembery
Director motorsport Pirelli
Pirelli lucrează în prezent la definitivarea compoziţiilor de pneuri pentru sezonul 2016 al Formulei 1, iar producătorul italian a dezvăluit o nouă posibilă schimbare.

Directorul de motorsport Paul Hembery afirmă că pneurile hard ar putea suferi schimbări subtile pentru a deveni mai apropiate ca performanţe de cele de compoziţie medium. Celelalte schimbări planificate sunt deja cunoscute: introducerea unui pneu super-supersoft  şi posibilitatea ca echipele să aleagă compoziţii de cauciucuri la anumite curse.

"Trebuie să dezvoltăm câteva idei în privinţa pneului hard, care are nevoie de o modificare. Trebuie să fie mult mai aproape de medium. De asemenea, avem nevoie de un produs pe circuitele cu adevărat stradale, Monaco, Montreal şi Singapore, unde probabil avea nevoie de un pneu mult mai moale decât cel supersoft.

O altă idee este ca echipele să aibă dreptul la algere fără să ne pună în dificultate. Asta este speranţa noastră şi sperăm să rezolvăm foarte repede. Ne apropiem foarte mult de o decizie finală", a declarat britanicul.

Dacă rămânem în sport trebuie să ne uităm cum vom face testele.

Paul Hembery
Director motorsport Pirelli
În cazul în care va câştiga noul contract pentru furnizarea pneurilor pentru perioada 2017-2019, Pirelli consideră că este esenţial să existe mai multe sesiuni de teste înainte de sezonul 2017, în special pentru că pneurile de pe puntea spate vor avea o lățime a tălpii de rulare de 420 mm în loc de 375 mm.

"Dacă rămânem în sport trebuie să ne uităm cum vom face testele. Vom avea un pneu spate mai lat, cred că va fi o modificare şi la pneul faţă, iar monoposturile vor avea o aerodinamică diferită. Din cauza schimbărilor vaste, nu vrem să ajungem în martie la Barcelona şi să descoperim probleme majore.

aşa că trebuie să existe o cale pentru a testa înainte de asta", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (4)

  • Apoi le vor modifica subtil pe cele super-supersoft, pentru a fi mai aproape de tenișii chinezești, adică să reziste doar un tur.
    14 4
  • serban
    Apă de ploaie, surogat, dacă nu-i lași să dezvolte mașinile în timpul sezonului, motor și aerodinamică, poți să faci un milion de schimbări la pneuri că tot degeaba, n-o să ai spectacol.
    17 2
  • Zic si eu...
    Mai scrieti si voi cate ceva,mai dati o stire,ca de o saptamana pauza! Nu mai exista stire/barfa din zona F1 ?! Sau cand va faceti timp,le aruncati gramada pe toate? Halal....
    3 2
  • lucky70
    E omu'n concediu,ce vrei!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru