Directorul de motorsport Paul Hembery afirmă că pneurile hard ar putea suferi schimbări subtile pentru a deveni mai apropiate ca performanţe de cele de compoziţie medium. Celelalte schimbări planificate sunt deja cunoscute: introducerea unui pneu super-supersoft şi posibilitatea ca echipele să aleagă compoziţii de cauciucuri la anumite curse.
"Trebuie să dezvoltăm câteva idei în privinţa pneului hard, care are nevoie de o modificare. Trebuie să fie mult mai aproape de medium. De asemenea, avem nevoie de un produs pe circuitele cu adevărat stradale, Monaco, Montreal şi Singapore, unde probabil avea nevoie de un pneu mult mai moale decât cel supersoft.
O altă idee este ca echipele să aibă dreptul la algere fără să ne pună în dificultate. Asta este speranţa noastră şi sperăm să rezolvăm foarte repede. Ne apropiem foarte mult de o decizie finală", a declarat britanicul. În cazul în care va câştiga noul contract pentru furnizarea pneurilor pentru perioada 2017-2019, Pirelli consideră că este esenţial să existe mai multe sesiuni de teste înainte de sezonul 2017, în special pentru că pneurile de pe puntea spate vor avea o lățime a tălpii de rulare de 420 mm în loc de 375 mm."Dacă rămânem în sport trebuie să ne uităm cum vom face testele. Vom avea un pneu spate mai lat, cred că va fi o modificare şi la pneul faţă, iar monoposturile vor avea o aerodinamică diferită. Din cauza schimbărilor vaste, nu vrem să ajungem în martie la Barcelona şi să descoperim probleme majore.
aşa că trebuie să existe o cale pentru a testa înainte de asta", a adăugat el.Via Autosport
Comentarii (4)