Situaţia a creat numeroase confuzii printre echipe şi fani, care consideră că astfel de strategii au un efect negativ asupra spectacolului. Pirelli a reacţionat însă rapid la critici şi a anunţat deja că analizează cu seriozitate posibilitatea de a modifica pneurile începând de la Marele Premiu al Marii Britanii din 30 iunie.
"Obiectivul nostru este două-trei opriri pe cursă. Duminică au fost prea multe, am greşit, am fost prea agresivi. Vom face schimbări, probabil de la Silverstone. Nu este întotdeauna uşor, monoposturile evoluează, iar noi nu putem testa cu actualele monoposturi şi nu avem teste în timpul sezonului. Ni s-a cerut să replicăm situaţia din Canada 2010 şi să avem două-trei opriri", a declarat Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.El a adăugat că Pirelli nu este încă decisă dacă schimbările vor afecta compoziţia sau structura pneurilor, însă insistă că vor exista modificări.
"Ştim că sportul este dificil de urmărit cu patru opriri la boxe, aşa că vom face schimbări. Vom discuta în această săptămână dacă vom face schimbări în privinţa compoziţiilor sau a structurii pneurilor pentru ca aceastea să fie mai puţin agresive", a adăugat el.
Red Bull Racing a fost cel mai mare critic al pneurilor Pirelli, iar Mercedes are de asemenea probleme majore în ritm de cursă. Nu la fel de încântaţi de schimbare vor fi cei de la Lotus, care s-au evidenţiat în acest debut de sezon cu strategii cu o oprire mai puţin decât rivalii."În anumite privinţe nu cred că este corect (n.r - să se schimbe pneurile), dar ne vom descurca, aşa cum am făcut întotdeauna. Toată lumea are aceleaşi pneuri. Problema nu este la pneuri. Noi am făcut ceva care a permis monopostului să gestioneze corect pneurile. Este acelaşi lucru pentru toată lumea. Aici a existat o uşoară schimbare (n.r - o nouă compoziţie pentru pneurile hard) pentru a mulţumiţi şi cel mai mare critic (n.r - Red Bull). Dar nu cred că Pirelli va schimba ceva. Li s-a cerut să construiască pneuri care să reziste 20 de tururi şi asta au făcut", a precizat Eric Boullier, şeful Lotus.
cu toate ca numarul pit-stopurilor vor fi egale, ei vor fi mai rapizi pe pneurile pirelli asa k RBR trebuie sa schimbe ceva si nu Pirelli
Dc cineva mai acuza Ferrari de "interventii" sa se uite prima data la RBR ...
tare indragostit esti ...
O cursa pirelli omoara pe Lotus (cu pneuri dure) iar cealalta pe RBR (cu pneuri moi). Cum ferrari se descurca bine in ambele situatii scapa de concurenta respectiv din doua in doua curse. Alta era situatia cand ar fi avut un singur concurent puternic (fie Lotus fie rbr) cursa de cursa.
Pirelli .... astora le-ar trebui un concurent. Dar se pare ca FIA a gasit solutia magica de a manipula mai bine ce se intampla in F1 cu pneurile
Ca alonso a concurat pentru ....
e doar un joc de consecinte. A avut mare noroc in 2005 si 2006 (sau ma rog, au avut altii ghinion). Si dupa ce ai un background poti sa concurezi la echipe mari fara probleme si fara sa fii foarte valoros. Pur si simplu echipa mare mizeaza pe tine pana confirmi sau pana se satura de tine ...
Ca alonso a pierdut la mustata
IN realitate si atunci a avut o mare sansa la titlu. Conflictul intern dintre pilotii rbr in 2010 plus ghinioanele lor plus massa care livra puncte coechipierului, ordinele de echipa. Asta l-au adus pe alonso aproape de titlu dar nu a fost suficient de mare pilot sa profite de sansa. Trebuia doar sa fie mai incisiv cu Petrov dar el a preferat sa astepte sa-i moara masina lui Vettel.
In 2011 intr-adevar Vettel si RBR au fost singuri pe pista ...
In 2012 alonso pierde iar din cauza lipsei sale de competitivitate din ultimele curse. A avut si ghinioane dar nu a avut numai el.