Întrucât circuitul stradal nu este foarte solicitant pentru pneuri, Pirelli anticipează că piloţii vor efectua câte două opriri la boxe pe parcursul cursei de duminică.
"La Monaco ne aşteptăm la o medie de două pitstopuri pe monopost, pentru că Monaco este un circuit care degradează foarte puţin pneurile, în contrast cu ultima cursă de la Barcelona. Totuşi, asta nu face cursa mai puţin strategică, întrucât în trecut am văzut piloţi încercând strategii complet diferite şi terminând foarte aproape de lideri."
"Monaco este un circuit recunoscut pentru dificultatea de a depăşi, astfel că strategiile vor deveni mai importante decât de obicei şi echipele vor folosi tactici pentru a îmbunătăţi poziţiile de start", a declarat Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport al Pirelli.Anul trecut, toţi piloţii care au terminat cursa în primii 10 au optat pentru o strategie cu o singură oprire la boxe.
Monaco este ultima cursă în care piloţii vor concura cu actualele pneuri înainte ca Pirelli să efectueze mici modificări pentru a îmbunătăţi securitatea acestora.Via Pirelli
Comentarii (0)