Producătorul italian a decis să schimbe strategia pentru ediţia din acest an şi va furniza cauciucuri de compoziţie soft şi medium, considerând că în acest fel piloţii vor opta pentru strategii cu două opriri la boxe.
"La fel ca şi în ultima cursă din Japonia, nu ne aşteptăm să vedem o variaţie majoră în privinţa timpilor între cele două compoziţii. În consecinţă, strategia a făcut diferenţa în Japonia şi aşa ar trebui să se întâmple şi în India. Anul trecut în India am avut un singur pitstop de monopost, dar în acest an ne aşteptam la două, ceea ce va oferi piloţilor mai multe oportunităţi să recupereze poziţii", a declarat Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli.
În plus, Hembery a avertizat că pneurile se vor degrada într-un ritm destul de accelerat în India, mai ales că temperaturile maxime ale aerului vor depăşi pragul de 30 de grade Celsius.
"Prin prisma diferenţelor de nivel şi a varietăţii de viraje, India pune pneurile sub tensiune, pentru că există multe forţe din toate direcţiile, aşa că gestionarea cauciucurilor va fi din nou importanta.
Ca de obicei, ar trebui să fie foarte cald în India, ceea ce duce şi la creşterea degradării termice a pneurilor", a adăugat el.Via GPUpdate
Comentarii (0)