Timpii înregistraţi pe parcursul Marelui Premiu al Australiei au fost semnificativ mai buni decât cei obţinuţi în 2014, în primul sezon cu noile unităţi de propulsie cu motoare turbo V6 de 1.6 litri.
De exemplu, cel mai bun timp în calificările din acest an a fost 1:26.327, cu peste patru secunde mai bun decât cel de anul trecut, 1:30.775, în timp ce timpul de referinţă din cursă stabilit de Lewis Hamilton cu pneuri medium, 1:30.945, a fost cu o secundă şi jumătate mai bun decât cel al lui Nico Rosberg de anul trecut efectuat cu pneuri soft.
Potrivit oficialilor Pirelli, aceste performanţe au fost posibile datorită îmbunătăţirilor aduse de constructori pentru motoare, dar şi ca urmare a noilor cauciucuri de pe puntea spate, care beneficiază dde o nouă construcţie.
"Aceste date subliniază ceea ce ne aşteptam să vedem după testele de iarnă: o reducere semnificativă a timpilor, cu monoposturi care vor fi mai rapide pe măsură ce avansam în sezon.
Am introdus evoluţii la structura spate a pneurilor noastre, cu scopul de a oferi o mai bună gestionare a solicitărilor extreme la care sunt supuse", a declarat Paul Hembery, directorul de motorsport al Pireli.Via Pirelli
Comentarii (2)