Natura abrazivă a circuitului a făcut însă ca nici măcar producătorul italian să nu poată obţine date importante despre pneurile pe care le va oferi în acest sezon, lucru anticipat de altfel încă din primele zile ale săptămânii.
Pirelli a furnizat la test pneuri soft, medium şi hard, însă Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport, spune că echipele au utilizat foarte puţin cauciucurile de specificaţie soft.
"Se pare că suntem pe drumul cel bun şi schimbările pe care le-am vrut sunt acolo: pneurile sunt mai rapide decât cele de anul trecut, iar fereastra de performanţă maximă este mai mare. Totuşi, condiţiile de la Jerez nu au fost ideale în acest an, pentru că asfaltul a fost foarte abraziv şi prin urmare a fost dificil să tragem concluzii concrete.
Suprafaţa a fost chiar mai abrazivă decât anul trecut. Avem multe date despre pneurile hard şi medium, foarte puţine despre pneurile soft şi niciunul fel de date despre supersoft", a declarat britanicul.Din cauza asfaltului abraziv, echipele nu au putut efectua stinturi foarte lungi, motiv pentru care cel mai mare stint a avut doar 24 de tururi şi a fost realizat cu pneuri medium. În schimb, cu pneurile hard, cel mai lung stint a avut doar 20 de tururi.
Echipele vor avea prima experienţă din acest an cu pneurile supersoft în testele de la Barcelona care vor începe în 19 februarie.
Via Pirelli
Comentarii (0)