Pirelli a modificat designul pneurilor faţă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Echipele au testat în premieră noile pneuri Pirelli pentru sezonul 2011 în cadrul unei sesiuni ce a avut loc în luna noiembrie, la numai câteva zile după încheierea sezonului competiţional.
Cu această ocazie, piloţii au avut oportunitatea să ofere sugestii de îmbunătăţire a cauciucurilor, iar una dintre acestea a fost modificarea pneurilor faţă. Pirelli a confirmat că a îndeplinit această dorinţă a piloţilor, care a avut însă repercursiuni negative asupra pneurilor spate, acestea urmând să fie remediate până la prima sesiune de teste din această iarnă de la Valencia.
"Am fost solicitaţi să oferim un pneu faţă un pic mai puternic şi am făcut asta. Probabil că în timpul procesului pneurile spate nu au rămas echilibrate, pentru că am observat acest lucru pe parcursul testului (n.r - de luni şi marţi de la Abu Dhabi). Dar am îmbunătăţit şi asta pe parcursul testelor pe care le-am realizat. Ni s-a cerut să punem puţină "carne" în pneurile faţă, pentru ca piloţii să aibă o intrare mai precisă în viraje.
Credem că am făcut asta şi acum am finalizat munca la pneurile spate, aşa că vom vedea cum ne vom descurca cu un monopost "desenat" în jurul pneurilor noastre", a declarat Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport al Pirelli.Informaţiile vin în sprijinul unor piloţi precum Michael Schumacher şi Felipe Massa, care au fost nemulţumiţi de apăsarea aerodinamică scăzută a pneurilor oferite de Bridgestone în sezonul precedent, considerând că vor avea oportunitatea de a-şi îmbunătăţi rezultatele dacă Pirelli va lucra în această direcţie.
TESTE PIRELLI PE TOT PARCURSUL SEZONULUI
Pe de altă parte, Pirelli a confimrat că va continua să efectueze teste private pe tot parcursul sezonului 2011, pe lângă posibilitatea de a testa noi cauciucuri în prima sesiune de antrenamente de la Marile Premii. Astfel, Pirelli va testa pe circuitul de la Istanbul în luna aprilie şi pe cel de la Barcelona o lună mai târziu, existând discuţii similare pentru Monza sau Spa-Francorchamps.
Via | Autosport
Comentarii (2)