Chiar dacă presa internaţională a relatat că piloţii şi echipele au sugerat alegerea producătorului francez ca urmare a numeroaselor probleme cu cauciucurile din ultimii ani, Pirelli a câştigat în cele din urmă lupta.
Producătorul italian era oricum preferatul lui Bernie Ecclestone, în primul rând datorită fondurilor alocate pentru programele de publicitate complementare furnizării de pneuri.
"Am încheiat un acord comercial cu Formula One Management. Trebuie să trecem prin procesul formal cu Consiliul Mondial, dar am fost aprobaţi de FIA din punct de vedere tehnic şi asta este prima fază a procesului de ofertă.
Se va mai scrie ceva la contract, avocaţii vor fi ocupaţi în perioada următoare, dar avem patru ani în faţa noastră", a declarat Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli.Pirelli a avertizat anterior că nu va furniza pneuri după 2016 în cazul în care nu va obţine 18 zile de teste pentru evaluarea cauciucurilor pe care le va furniza începând din 2017, când regulamentul tehnic se va schimba radical. Postul de televiziune SkySports susţine că cererea producătorului a fost acceptată şi că testele se vor desfăşura de la jumătatea anului viitor.
"Avem un plan pentru a dezvolta pneuri mai late. Trebuie să ne înţelegem cu FIA şi FOM ce vom face, dar avem planuri. Suntem pregătiţi să facem orice", a explicat Tronchetti Provera, preşedintele Pirelli.
De asemenea, cei de la Pirelli au avertizat anterior că ar putea renunţa la contract în cazul retragerii Red Bull din Formula 1.
Via SkySports
a se tine cont de ghilimele....
apropo, se va mai tine cont de solicitarea pirelli ca sa nu fie certati public nici daca explodeaza pe grila de start cauciucurile?