Ediţia inaugurală a Marelui Premiu al Indiei a produs doar şase depăşiri între piloţii care au luptat în prima parte a plutonului, fiind una dintre cursele cu cele mai puţine depăşiri din sezonul precedent.
În încercarea de a remedia problema spectacolului, FIA a decis să mizeze şi la ediţia din acest an pe două zone DRS, iar una dintre ele a fost mărită cu aproximativ 80 de metri.
Astfel, prima zonă DRS se află pe toată lungimea liniei drepte de start-sosire, în timp ce a doua zonă DRS este poziţionată între virajele trei şi patru şi au fost mărite cu 80 de metri.
În plus, fiecare zonă DRS va avea propria zonă de detecţie pentru intervalul de o secundă dintre doi piloţi. În celelalte curse din acest sezon, forul mondial a renunţat la implementarea a două zone distincte pentru sistemul DRS, însă revenirea la vechiul regulament confirmă încă o dată oportunităţile reduse de depăşire pe care le are noul circuit din India."Un aspect interesant comparativ cu cele mai multe curse din acest an este faptul că vor exista două zone pentru sistemul DRS cu două zonă de detecţie distincte, lucru care în mod normal ar trebui să ajute depăşirile", a precizat Giampaolo Dall'Ara, şeful inginerilor de cursa de la Sauber.
Via FIA
Comentarii (0)