Regulamentul sistemului DRS care permite creşterea vitezei pe liniile drepte pentru a facilita depăşirile a rămas neschimbat faţă de anul trecut pentru Marele Premiu al Australiei.
Astfel, punctul de detecţie pentru diferenţa de o secundă dintre doi piloţi a fost stabilit în virajul 14, iar tehnologia va putea fi activată pe linia de start-sosire, dar şi pe linia dreaptă dintre virajele trei şi patru. Ambele zone DRS se activează pe baza timpului din singura zonă de detecţie.
Vă reamintim că regulamentul sistemului DRS a suferit o schimbare importantă pentru sezonul 2013. Astfel, piloţii vor putea utiliza sistemul DRS în calificări doar în cele două zonă stabilite şi pentru cursă. Până anul trecut, tehnologia putea fi utilizată fără restricţii în antrenamente şi calificări, însă schimbarea a fost operată la solicitarea piloţilor din motive de siguranţă.
Via FIA
"punctul de detecţie pentru diferenţa de o secundă dintre doi piloţi a fost stabilit în virajul 14, iar tehnologia va putea fi activată pe linia de start-sosire, dar şi pe linia dreaptă dintre virajele trei şi patru. "
Sigur nu e vorba de virajele 2 si 3 ???
Acolo cu verde fosforescent scrie, citez, "510 m. BEFORE turn 3"
Adica in traducere mot-a-mot (cuvant cu cuvant) "510. inainte de virajul 3"
Q.E.D.
Nu e vorba de poza, e vorba de prezentarea stirilor in mod cat mai profesionist.
Poate eu nu inteleg engleza, sau citesc stirea de telefon si nu vad poza.
Intelegi supararea mea?
De multe ori se face o traducere cu Google Translate si o usoara adaptare a textului. Asta nu e jurnalism, e copy/translate/paste.
Daca tot faci asa macar fa-o cu simt de raspundere.