Noua regulă a fost deja aprobată verbal de Lewis Hamilton şi Nico Rosberg, iar alţi trei piloţi de top susţin introducerea acestei măsuri. Fernando Alonso este pilotul care anticipează cele mai puţine probleme din acest punct de vedere.
"Pentru mine nu este o diferenţă mare. Oricum nu foloseam niciodată comunicaţiile radio pentru performanţă. Până la urmă, tot pilotul conduce maşina. Regula este aplicată doar pentru a pune piloţii într-o postură mai solitară", a declarat el.
În schimb, Sebastian Vettel anticipează că ar putea exista situaţii în care piloţii să nu fie conştienţi de anumite aspecte, cum ar fi condiţiile sistemului de recuperare a energiei.
"Principala îngrijorare nu este consumul de carburant, este destul de uşor să punem această informaţie pe volan, dar în privinţa anumitor componente poate fi destul de dificil pentru noi.
Ar putea exista o problemă cu încărcarea bateriei în cursă şi de aceea avem atât de mulţi oameni în garaj", a precizat pilotul echipei Red Bull Racing.La rândul său, Kimi Raikkonen anticipează probleme doar în cazul unei defecţiuni tehnice, însă regulamentul prevede că transmiterea informaţiilor de acest gen este permisă. "Poate deveni complicat dacă există o problemă şi trebuie să schimbăm anumite lucruri pentru a termina cursa", a explicat el.
Via BBC Sport
Fernando Alonso
Pilot Red Bull Racing ... ???
stii tu ceva ce nu stim noi???
:))))))))))))))
Alfonso nu cred ca e deranjat ... nu prea avea stres (mda buna asta cu Redbull Racing) cine stie poate se face rocada ... s-asa Kimi il place mai mult pe Vettel .
Eu cred ca cei mai afectati vor fi "elevii aia de curtea scolii" Nico si Ham care vor suferi in tacere cursa asta ! :))