Petrov, penalizat cu 5 poziţii pe grilă în Coreea de Sud
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La scurt timp după startul Marelui Premiu al Japoniei, Vitaly Petrov a câştigat câteva poziţii după ce a efectuat mai multe slalomuri printre rivali, însă la un moment dat a "agăţat" partea frontală a monopostului pilotat de Nico Hulkenberg.
Pilotul echipei Renault a derapat şi s-a lovit de zidurile de protecţie, în timp ce germanul a fost la rândul său nevoit să abandoneze. Comisarii de cursă au considerat că rusul a fost de vină pentru producerea incidentului şi, conform regulamentului, l-au penalizat cu 5 poziţii pe grila de start a următorului Mare Premiu, care va avea loc în Coreea de Sud.
De asemenea, comisarii au investigat şi accidentul suferit de Felipe Massa la câteva secunde după cel al lui Petrov. Brazilianul a derapat în primul viraj şi l-a lovit în plin pe Vitantonio Liuzzi, însă comisarii au considerat ca a fost un simplu incident de cursă şi nu au dictat nicio sancţiune în acest caz.
Via | FIA
daca Renault,doreste sa SI lupte anul viitor la castigarea unui titlu sau sa fie in lupta pentru o pozitie cat mai buna,in clasamentul constructorilor,atunci trebuie sa aduca un pilot cu experienta alaturi de Kubica si sa renunte la experimente de dragul banilor!!!Oricum se va egaliza suma cheltuita si suma castigata prin puncte,de suma venita de la sponsori!!!!!Daca v-ati uitat la BBC,ati fi vazut ca,mai spre sfarsitul cursei,cei de la Lotus,erau in culmea fericirii,deoarece au reusit sa isi asigure locul 12,la final de an,ceea ce le aduce un bonus financiar substantial,la anul,asa ca Renault,trebuie sa renunte la vodca ruseasca si sa ia o vodca finlandeza:))!!!!!!!
In plus nici Petrov nu-i chiar asa rau, a facut ceva curse frumoase anul acesta. Are doar nevoie de ceva timp, asa cum a avut nevoie si Kubica. Sunt sigur cat la anul va avea rezultate mult mai bune, daca va fi pastrat
sunt impresionat placut ca imi citesti posturile si de aceea in fata oricarui user cu care pot sa am o discutie civilizata,scot steagul alb si fac armistitiu,chiar daca el este fan Ferrari!!
Intr-adevar am spus la momentul respectiv ca Mercedes trebuia sa fi luat un pilot tanar,in locul lui Schumacher,pentru ca ei sunt o echipa tanara si ar fi putut creste impreuna,plus ca nici unul din cei care i-am amintit atunci,nu sunt deloc tineri si nici lipsiti de experienta.Deja Nico Rosberg,este considerat un tip vechi in F1 si sezonul ne-a dovedit ca poate conduce indiferent de masina.Dupa Monte Carlo,Mercedes foloseste o masina cu ampatament mai lung,asa a spus Schumacher ca prefera,asa a fost facuta devoltarea masinii,doar ca si cu aceasta schimbare Nico,a obtinut rezultate mai bune ca Schumacher.Un pilot mai tanar gen Hulkenberg,ar fi fost super motivat daca ar fi la Mercedes.Aceasta echipa si-ar fi putut permite alocarea celei de-a doua masini unui pilot tanar,pentru ca ei nu au nevoie de sponsori,sunt in situatia fericita,de a nu avea astfel de griji.In plus si Hulk este si el neamt.
De unde am plecat si unde am ajuns:)
Am plecat de la declaratia pe care am auzit ca,Kubica a spus-o la Suzuka,cum ca ar vrea un coechipier la cu experienta la echipa,banuiesc, pentru ca Petrov,desi un pilot bunicel nu il ajuta destul de mult in dezvoltarea masinii si ar avea nevoie de un ajutor.N-am pronuntat nici un nume,asa ca sa nu faceti speculatii cum ca ar fi vorba de Kimi!Foarte bine ar fi putut fi vorba de Trulli,care am auzit ca nu are scaunul asigurat la Lotus anul viitor,in plus are si experienta,uunde mai pui ca a fost si pilot Reanault!!!!!!!
Esti intr-o eroare totala. O echipa tanara va cauta intotdeauna un om cu experienta. Asta daca vrea sa obtina ceva. Daca nu vrea poate sa mearga pe varianta ta : echipa tanara , piloti tineri lipsiti de experienta si Dumnezeu cu mila cand vor reusi ceva. Pai bine mai maestre, daca nu ai un pilot cu experienta si aici ma refer nu numai la pilotaj, conteaza cum pilotul exprima ce simte la masina, cum evoluezi?
Din fericire in F1 nu toti gandesc asa simplist ca tine ca altfel sigur n-ar mai exista F1.
Spui ca Mercedes are masina cu ampatamentul marit de la Monte Carlo ca asa a vrut Schumacher. Te-ai luat dupa micki alexandrescu, nu?. Deci nu stii ca odata sasiul omologat nu se mai poate interveni asupra lui?.Iar omologarea intervine inainte de prima cursa a sezonului.
Ce este adevarat este ca s-a incercat o marire a ampatamentului prin deformarea bratelor suspensiei in dauna stabilitatii pt. a se vedea cum reactioneaza astfel sasiul in vederea pregatirii altui sasiu pt. 2011. Sau credeai ca lui Schumacher ii trebuie vreo 2 sezoane ca sa isi dea seama ce e in neregula la masina? Tin sa-ti aduc aminte ca exista un inginer smecher in F1, deci inginer retii?, pe numele lui Adrian Newey care in sezoanele 95-97 a pregatit Wiliams-ul iar prin 98-99-00 Mclaren-ul. Chiar si acest inginer nu a reusit dupa 2000 sa bata masinile pe care le punea la punct Schumacher. Au trebuit sa schimbe regulamentul ca sa se " descotorosesca de Schumacher" in 2005. Iar in 2006 cand s-a reinstaurat vechiul regulment doar ghinionul l-a impiedicat pe Schumacher sa ia al 8-lea titlu" vezi Suzuka".
Revenind, asadar pe cine crezi ca ar fi ales Mercedes pt. dezvoltarea monopostului? Pe aia insirati de tine?
Maestre, ma faci sa rad ca si cum ar fi o gluma buna comentariul tau
Acestui Adrian Newey, care repet e cel mai smecher inginer din F1, i-au trebuit 3 sezoane sa puna la punct RBR si stiti de ce ? Pt. ca nu are feedaback-ul din teren si anume de la piloti. Pt. ca pilotii de RBr sunt in sinea lor niste chiftele. Da. O sa ma injure fanii RBr dar asa e.
Weber care mai are putin si se pensioneaza n-a facut nimic in toata cariera lui de pana acum, doar acum cand i s-a pus la dispozitie o masina care e dinntr-o alta liga fata de celelalte. Asta datorita lui Newey.
Iar Vetel, pe care il lauda toti ca mama ce tare e , d'abia se chinuie si cu ajutorul echipei sa-l ajunga macar pe Weber in clasament, care Weber, repet, daca era un pilot tare, il remarca cineva pana acum. Cam astia sunt pilotii RBR: branza buna in burduf de caine.
Din pacate cam asta e adevarul.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi insemnat F1 cu cuplul Schumacher-Adrian Newey.
La ora actuala in F1 piloti sunt Hamilton, Schumacher , Kubica. Restul sunt glume. Norocosi sau oportunisti. Din fericire pt. ei regulamentul s-a schimbat ca sa existe si loc de luat bani, nu numai de dat.
O sa mai discutam pana la final dar sezonul asta si-a ales deja favoritii :) McLaren au impresionat in cateva curse, dar sa zicem ca s-au pierdut pe drum. Ferrari au gresit la inceput, au un pilot care inca nu stiu exact ce gandeste, au impresionat si ei pe parcurs dar acuma la final pot face o figura frumoasa doar prin Alonso. Restul... au avut curse bune si momente frumoase dar au nevoie de timp.
nu ma mai uit la F1,pe TVR de vre-o 2 ani si ceva,asa ca virusul lui Miki,nu m-a afectat in comentariu!!!!!
@Niculae
nu cred ca Mercedes este o echipa noua,din moment ce au preluat totul din vechiul Brawn gp.La Renault situatia este complet diferita,pentru ca la ei s-a schimbat managmentul echipei,si s-a vazut asta in special la inceputul sezonului,dar acum ca au parte si de rezultate mai bune,merg lucrurile mai "unse"!.
Ca si fan Mclaren,mi-am luat gandul de la vre-un titlu anul acesta si la fel ii sfatuiesc si pe fanii Ferrari sa o faca,cei de la RBR sunt mult prea buni anul acesta!!!!!!!!