Sebastian Vettel a anunțat marți că va părăsi Scuderia Ferrari la sfârșitul acestui sezon, iar acest lucru va declanșa un val de transferuri pe grila de start.
Presa internațională a anunțat deja că Ferrari a decis să-l înlocuiască pe Vettel cu Carlos Sainz, iar un anunț oficial este așteptat în următoarele 24 de ore.
Între timp, presa relatează că locul lăsat liber de Sainz la McLaren va fi luat de Daniel Ricciardo, care nu a reușit să obțină performanțe majore alături de Renault în sezonul 2019.
Astfel, Renault va avea un loc liber pentru sezonul 2021, iar presa internațională susține că acest element va reprezenta o oportunitate majoră pentru revenirea lui Fernando Alonso în Formula 1.
Alonso a afirmat în repetate rânduri că va analiza posibilitatea de a reveni în Formula 1 în sezonul 2021, atunci când ar fi trebuit să intre în vigoare un nou regulament tehnic, care a fost însă amânat pentru 2022. În plus, cu numai o săptămână în urmă, Alonso a anunțat că a decis deja ce va face anul viitor și că speră să poată face un anunț în curând.
"Am spus că m-aș putea întoarce în Formula 1 în 2021 datorită noilor reguli și pentru că poate îmi voi dori să călătoresc din nou.
Formula 1 a amânat acum regulile pentru 2022. În cazul meu, știu mai mult sau mai puțin ce voi face anul viitor și sper că mulți dintre voi să afle în curând", a menționat el la vremea respectivă.Este foarte posibil ca Alonso să fi fost la curent încă de săptămâna trecută cu planurile lui Vettel de a părăsi Ferrari, ceea ce inevitabil avea să genereze noutăți pe întreaga grilă de start.
Via The Race
A gasit si el o gaura in gard sa intre. Nu-l vad bine nici la Renault.
Probabil acum toata lumea lucreaza deja la monopostul din 2021. Pentru ca nu se stie cand va incepe sezonul 2020 sau daca va mai incepe. Iar pentru 10 curse nu are sens sa mai investesti in dezvoltare.
Asa ca nu vad vreo surpriza in 2020. Lupta se va da intre Ferrari si Mercedes. Tare as rade ca in 2020 sa ia titlul Vettel cu Ferrari si sa vezi atunci circ :))))))
Betivul mergea regulamentar, dar ...
https://www.youtube.com/watch?v=DKh_xEHfq0k
Are o sansa daca semneaza pe 2 ani ca sa prinda si noile masini din 2022, in speranta ca Renault va gasi o formula castigatoare ca in 2005 si 2006
Prima bocitoare s-a trezit deja. Urmeaza sa le dea resurrect la celelalte.