Perez și Vettel, cei mai rapizi în antrenamentele de vineri de la Monza. Accident spectaculos pentru Ericsson

de Daniel Popescu
Vineri, 31.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sergio Perez a fost cel mai rapid în prima sesiune de antrenamente de la Monza, care s-a desfășurat pe un circuit ud, înainte ca Sebastian Vettel să ocupe primul loc în sesiunea de după-amiază.

Marele Premiu al Italiei a început vineri cu o vreme capricioasă pentru piloți, întrucât prima sesiune s-a desfășurat pe un circuit ud. Astfel, rezultatele obținute sunt puțin reprezentative pentru restul weekendului, cu atât mai mult cu cât ploaia va ocoli circuitul de la Monza sâmbătă și duminică.

Cel mai bun timp a fost stabilit de Sergio Perez, care a fost cronometrat cu 1:34.000, iar pilotul echipei Force India a fost urmat de Kimi Raikkonen (Ferrari) și coechipierul său, Esteban Ocon.

Toro Rosso a produs de asemenea o surpriză prin locurile 4 și 6 ocupate de Brendon Hartley și Pierre Gasly, în timp ce Red Bull a terminat pe 5 și 7 prin Daniel Ricciardo și Max Verstappen.

Cei doi mari rivali în lupta pentru titlu au preferat anonimatul: Lewis Hamilton a parcurs doar 6 tururi în drumul spre locul 11, în timp ce Sebastian Vettel a terminat pe 17 după 4 tururi efectuate.

În a doua sesiune, Ferrari a obținut o dublă în fața propriilor suporteri după ce Vettel a fost cronometrat cu 1:21.105, fiind urmat de Raikkonen la două zecimi de secundă. Rivalii de la Mercedes au fost însă aproape, cu Hamilton la mai puțin de trei zecimi de secundă în spate pe locul 3, urmat de Bottas pe locul 4.

De asemenea, Red Bull Racing și-a adjudecat următoarele două poziții prin Verstappen și Ricciardo, care au fost urmați de piloții de la Force India.

Sesiunea a fost întreruptă după un accident ciudat suferit de Marcus Ericsson. Pilotul echipei Sauber a pierdut brusc controlul volanului pe linia dreaptă, s-a lovit de zid, apoi s-a rostogolit de mai multe ori, însă a ieșit din monopost fără urmări grave.

Italia - Rezultate Antrenamente 1:

Italia - Rezultate Antrenamente 2: 

Comentarii (7)

  • Pilotul echipei Sauber nu a pierdut controlul volanului, DRS-ul a ramas dechis si in loc sa se inchida... s-a deschis peste pozitia initiala. Cel putin asa zic astia de la FIA, nu mai zic de reluarile... cu aripa spate... Comic a fost incidentul lui Vettel, din FP2.
    7 6
  • Acum cateva zile spuneai ca astepti FP1 si FP2, ca sa-ti faci o idee mai clara asupra raportului de forte dintre Mercedes si Ferrari ! Om serios, mi-am spus eu in gand, vrea sa aiba toate datele, pentru o judecata corecta ! Dar ... buf cu mucii in fasole, asta ai inteles tu din ziua asta, ca iesirea lui Vettel a fost comica ? Sublima logica ...
    9 4
  • @5 & 7: Mi-am facut o idee cat de cat clara asupra raportului de forte dintre Ferrari si Mercedes, daca vrei sa-l citesti. FP1 a fost neconcludent, desi Perez a fost o surpriza placuta, dar FP2-ul a venit cu forte proaspete si desi ambele masini Ferrari au fost in fata ambelor masini Mercedes, diferenta este foarte mica, atat din cauza temperaturii ambientale din acel moment dar si datorita faptului ca masina Ferrari nu recupereaza energie ca pe alte circuite, mai virajate.

    Maine s-ar putea sa ploua in FP3, dar nu neg incidentul lui Vettel a fost comic pentru ca a aratat cat de mult a fortat in acel tur. A fost comic, pentru ca comentatorii Sky credeau ca a stricat monopostul si nu mai poate continua restul sesiunii.

    Pentru moment nu cred ca ambii piloti Ferrari sunt favoriti, dar cred ca s-au pregatit mai bine pentru cursa de Duminica, comparativ cu alte sezoane.
    2 6
  • Mercedes nu a fortat deloc...nu va faceti iluzii cu declaratiile lui Wolf, ala mereu incearca sa demonteze echipele adverse prin declaratiile de genul.
    2 2
  • Din ce spun cei care se pricep, PU Ferrari are 10 CP peste cel Mercedes. Ferrari genereaza apasare si prin podea, datorita rake-ului de 1,6 iar Mercedes e dependenta mai mult de aripi (rake de 0,9). De asta Mercedes are probleme mai mari când ruleaza in aerul murdar din spatele altei masini, nu genereaza suficienta apasare. In concluzie Ferrari sunt marii favoriti.
    3 4
  • @dany: Un link cu aceste informatii... sci fi?
    1 0
  • bisturiu
    Ferrari are suspensii spate Brutus Brown pe arcuri de carpe sintetice ceea ce face sa adune toata murdaria de pe pista inainte sa ajunga la roti. Mercedes cu sistemul de ventilatie back end Push Bind nu sta chiar atat de bine dar va reduce diferenta prin mustatile fata Fly Tock. Interesanta cursa va fi.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru