Campania este susţinută de dublul campion mondial Mika Hakkinen, ambasadorul global al mărcii Johnnie Walker, şi Sergio Perez, unul dintre cei doi piloţi ai echipei McLaren. Scopul noii campanii este de a strânge încă un milion de semnături pentru acest pact, iar Johnnie Walker îi va răsplăti pe consumatori într-un mod inedit.
Astfel, prin intermediul unui parteneriat cu o companie de taxiuri, Johnnie Walker va oferi curse gratuite spre casă pe timp de noapte. Pentru a intra în posesia voucherelor care permit călătoria gratuită, consumatorii trebuie să demonstreze că au folosit hastag-ul #IamNOTdriving pe reţelele sociale pe care activează.
Într-o primă fază, Johnnie Walker oferă vouchere în valoare de 10.000 de kilometri, scopul fiind fiind atingerea unui număr de un milion de kilometri.
Până în prezent, peste 12.000 de consumatori din România au semnat pactul Johnnie Walker potrivit căruia nu se urcă la volan sub influenţa alcoolului.În plus, Hakkinen a fost prezent la Bucureşti în vara acestui an cu scopul de a promova consumul responsabil de alcool prin intermediul unei demonstraţii cu modelul Caparo T1.
Clipul oficial al noii campanii Johnnie Walker:
Comentarii (0)