După ce a apreciat că startul poate fi plin de incidente din cauza faptului că primul viraj este în urcare abruptă, Jenson Button anticipează că fanii nu vor vedea prea multe depăşiri pe parcursul cursei.
"Nu cred că depăşirile vor fi uşoare. Cred că trebuie să găsim un viraj de viteză medie care să preceadă o linie dreaptă lungă, nu viraje atât de lente, pentru că este foarte dificil să rămâi în apropierea monopostului din faţă. Îmi pare rău să spun asta, dar cu degradarea minoră a pneurilor nu cred că vor fi multe depăşiri", a declarat britanicul.
Nici Mark Webber nu vede multe oportunităţi de depăşire pe circuitul de la Austin, în special din cauza faptului că asfaltul este foarte alunecos în afara traiectoriei ideale."Nu este cel mai uşor circuit pentru depăşiri.
În afara traiectoriei ideale este foarte alunecos. Dar este un circuit bun şi vom vedea cum sunt cursele", a explicat australianul.În acest context, speranţa se îndreaptă spre linia dreaptă de aproximativ un kilometru pe care piloţii vor avea oportunitatea să activeze sistemul DRS, iar acest lucru este evidenţiat şi de Lewis Hamilton.
"Cel mai bun punct de depăşire va fi linia dreaptă, pur şi simplu pentru că este lungă şi are zona DRS. Altfel, va fi destul de dificil să-ţi urmăreşti rivalii, în special în succesiunea de viraje 4-5-6-7", a apreciat britanicul.
Surpriza a venit însă din partea lui Jean-Eric Vergne, care a identificat mai multe zone în care depăşirile sunt posibile.
"Circuitul este foarte provocator, cu multe locuri unde poţi depăşi. Chiar şi fără DRS pot să văd câteva viraje unde poţi depăşi, ceea ce va fi bine pentru spectacol", a spus pillotul Scuderiei Toro Rosso.
Via Autosport
- pe linia start-sosire
- in functie de cum intra cel pe care vrei sa-l depasesti in virajul 1 pe deal in jos pana la curba nr.2
- intre curbele 9 si 11 (inainte de linia dreapta unde se va putea folosi DRS)
- linia dreapta unde se va putea folosi DRS intre curbele nr.11 si 12
In rest doar daca cel din fata ta iese de pe circuit :)
Degradarea pneurilor nu cred ca poate fi minora atat timp cat este vorba despre un circuit cu asfalt nou iar vitezele pe circuit sint destul de mari pe cca 70% dintr-un tur.
Poate oportunitatile de depasire vor fi putine in sine, dar tocmai ce am terminat de vizionat Practice 3 si...Doamne, ce mai o comiteau oamenii! cam toata lumea a iesit cel putin odata larg pe traseu, celor de la Ferrari le fugea fundu' masinii in toate partile si cam toti pare-se, se plangeau de lipsa de aderenta si de faptul ca pneurile ajung la temp optima de-abia in al 4-lea (!) tur...atata timp cat vor continua in ritmul asta si in cursa, e posibil totusi sa vedem destule depasiri cauzate de erori de pilotaj.