OFICIAL: Schumacher va pilota din nou pentru Ferrari!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Formula 1 a primit miercuri una dintre cele mai spectaculoase vesti din ultimii ani, care promite sa revolutioneze ultima parte a sezonului competitional.
La trei ani de la retragerea din Marele Circ, septuplul campion mondial Michael Schumacher isi va face o revenire spectaculoasa in sportul care l-a consacrat, urmand sa piloteze pentru Ferrari in locul lui Felipe Massa, dupa ce brazilianul a suferit un grav accident in calificarile pentru Marele Premiu al Ungariei.
Informatia a fost dezvaluita de Scuderia Ferrari, care a mentionat ca Schumacher va efectua un amplu program de antrenament pe parcursul urmatoarelor zile pentru a fi pregatit din punct de vedere fizic sa concureze in Formula 1.
"Cel mai important lucru este ca toate vestile cu privire la Felipe sunt pozitive. Ii doresc din nou toate cele bune", a declarat Schumacher, referindu-se la faptul ca starea de sanatate a lui Massa s-a imbunatatit vizibil in ultimele zile.
"M-am intalnit in aceasta dupa-amiaza cu Stefano Domenicali (n.r - seful Scuderiei Ferrari) si Luca di Montezemolo (n.r - presedintele Ferrari) si impreuna am decis sa ma pregatesc sa ii iau locul lui Felipe.
Desi este adevarat ca Formula 1 a fost un capitol complet inchis pentru mine pentru mult timp, este de asemenea adevarat ca din motive de loialitate fata de echipa nu pot ignora aceasta situatie nefericita. Dar ca si competitor, astept de asemenea cu mare nerabdare sa fac fata acestei provocari".Schumacher va concura pentru Ferrari pana in momentul in care Felipe Massa va fi apt pentru a reveni la volanul monopostului F60 dupa accidentul suferit in Ungaria. Pana la finalul acestui sezon au mai ramas 7 curse, inclusiv cea de la Valencia de la finalul lunii august.
Desi initial s-a speculat ca cele mai mari sanse de a-l inlocui pe Massa le au pilotii de teste Luca Badoer si Marc Gene, Ferrari a decis ca are nevoie de un pilot de top pentru pentru a mentine echipa pe locul 3 in clasamentul constructorilor. De asemenea, va fi pentru prima oara cand Schumacher va pilota alaturi de Kimi Raikkonen, fiind cunoscut faptul ca cei doi nu au o relatie foarte prietenoasa in cadrul Scuderiei.
REVENIRE DUPA TREI ANI DE PAUZA
Schumacher s-a retras din Formula 1 la finalul sezonului 2006, iar ulterior a participat in mai multe curse de motociclism, suferind un accident destul de serios in luna februarie.
Germanul a pilotat pentru ultima oara un monopost de Formula 1 in aprilie 2008, cand a testat F2008 pe circuitul de la Barcelona. El nu a efectuat niciun test cu actualul monopost al echipei, F60, in conditiile in care regulamentul tehnic pentru acest sezon s-a schimbat radical fata de sezoanele precedente.De asemenea, Schumacher isi va face revenirea pe circuitul de la Valencia, pe care germanul nu a concurat niciodata, intrucat a fost inaugurat in 2008. Intrucat este unul dintre cei mai buni si mai iubiti piloti de Formula 1 din istorie, Schumacher va fi nevoit sa faca fata unei presiuni uriase care va apasa pe umerii sai, suporterii neputandu-si imagina altceva decat o victorie a pilotului german.
Marele Premiu al Europei va avea loc pe circuitul de la Valencia pe 23 august.
Via | Ferrari
Din punct de vedere al imaginii e o lovitura data de Ferrari cu acest Anunt.
Oricum mult succes ptr Schumi !
Ar fi tare daca s-ar impune in aceste curse cate au mai ramas sa dovedeasca inca o data ca e unul dintre cei mai buni (oricum ptr mine e cel mai bun)
Insanatosire grabnica lui Massa !!!
ALYBOSS, inca o iesire de acest tip si userul tau va fi exclus din concurs si de pe acest site.
Stirile importante trebuie sa apara cat mai repede se poate pe site. E absolut normal.
Are niste recorduri ,se intampla exact ca in raliuri cu Loeb ,poate nu o sa ia titlul anul asta,dar tare as fii vrut sa vad pe Loeb batandu=se cu Makinen , Burns ,Panizzi pe asfalt in masini aprox egale.
La fel e si in F1 ,eu astep revenirea
1. Este bun prieten cu Felipe si a fost rugat de Di Monte sa ii ajute.
2. Este un bun motiv pentru echipa sa se regaseasca, sa testeze masina in cursa si mai ales s-o pregateasca pe cea viitoare.
3. Nu aveau alta solutie. Pilotii de teste nu au mers cu aceasta masina deci sunt la fel de necunoscatori ca Schumi, doar avantajul este de partea lui pentru ca el macar stie sa le zica baietilor destepti de la "Engineering Team" ce nu merge :)
4. Motivul 4 este simplu. El este platit sa ajute Ferrari, chiar si numai cu prezenta lui :) Iar Ferrari putea sa trimita doar un monopost. Asta arata ca Kimi si Schumi vor lucra impreuna la dezvoltarea lui ceea ce arata unitatea echipei. Adica mai bine zis, o lovitura de imagine :)
5. Personal cred ca o sa fie super distractiv :)))))))
6. Toti fanii Ferrari ii vor tine pumnii, except fanii Kimi care nu tin cu echipa din niste motive absurde dar totusi ele exista. Vedeti discutiie cu Alexandra si "dragostea" ei pentru pilotul finlandez.
7. Nu vine sa-l invinga nici pe Lewis si nici pe Sebastian, vine sa ajute echipa in punerea la punct al acestui monopost si mai ales la al celui din 2010. Vine sa le ridice moralul si sa-i puna right back on the winning tracks :)))))
P.S. O seara excelenta in continuare :))))
Astea sunt texte de cei frustrati de prezenta lui!
da vedem ce ii rezerva viitorul ;)
Sper ca Kimi sa nu se gandeasca daca chiar conteaza sa-l bata pe Schumi dar sper sa se gandeasca la a lucra si coopera cu acesta pentru a rezolva sau mai bine zis a imbunatatii masina. Pentru ca ceea ce conteaza este ca masina din 2010 sa fie pusa la punct si mai ales F60 sa fie imbunatatit, iar Kimi si Schumi impreuna pot face asta, altfel Di Monte nici nu se chinuia sa-l roage pe cel din urma sa se reintoarca.
Iar fetele care il plac pe Kimi, ce sa zic. Unele dintre voi aveti fantezii erotice cu el si va inteleg, stiu va doriti ca el sa va placa dar sincer... baiatul a ales deja ceea ce il interesa. Cat despre Ungaria, nici daca as fii cel mai infocat fan al lui nu mi-as inchipui ca se gandea la fani in timpul cursei. Se gandea la cum va da ochii cu Felipe si-i va spune ca nu a fost in stare sa ia puncte in cursa aia. Asa ca decat sa se duca trist la el a preferat sa-l faca mandru pe Felipe de prestantia lui. Ceea ce ma astept sa faca si pe viitor.
Ar trebui sa ne intrebam si sa raspundem foarte bine ce inseamna Formula 1:
Cei mai buni piloti din lume pentru monoposturi. Asta inseamna ca daca toti ar avea masini egale ar putea fi incadrati intr-o singura secunda apropiindu-se de limita masinii la cel mult o secunda. Cu cit mai bun e pilotul cu atit mai mult se apropie de limita masinii. Sa nu intelegem gresit: limita masinii nu inseamna ca se merge tot timpul cu acceleratie la podea (ha ha pentru cine crede asa ) si nici macar ca se merge tot timpul la limita aderentei. Inseamna doar ca o anumita masina poate scoate un " timp cel mai bun " pe un tur. Cu cit un pilot se apropie mai mult de acest "cel mai bun timp" cu atit este mai bun. Acest lucru tine de stilul de pilotaj pentru fiecare pilot in parte ( si nu tine de cine stringe mai tare din dinti si apasa mai tare pe acceleratie ). Cred ca Schumacher are cel mai eficient stil dintre toti pilotii de F1 din istorie. Repet cred, nu poate garanta nimeni acest lucru. Dar:
Schumacher nu mai are 20 de ani.
Revine dupa mai multi ani in care nu a concurat.
Nu are destul timp pentru a se acomoda cu masina.
(faptul ca vai, este alt regulament s.a.m.d nu conteaza Schumacher a cistigat multe titluri cu regulamente diferite)
Toate aceste lucruri fac sa scoata un timp mai slab decit daca ar fi in forma maxima.
#### Cu cit mai slab ? "Aceasta e intrebarea."
Daca stiti raspunsul la aceasta intrebare raspundeti si la intrebarea " va fi mai bun decit Kimi sau nu ? ".
Nigel Mansel a incercat o revenire la un moment dat in F1 dar scotea un timp mai slab cu o secunda decit Hill de unde deducem ca era la cel putin o secunda de limita masinii.
Bine bine, Schumacher nu e Mansel dar putem fi siguri ca si el va avea la revenire un deficit in ce priveste timpul scos comparativ cu ce putea odata.
Si acum ginditi-va: daca Schumacher scoate si numai cu 500 milisecunde mai mult decit altadata (un numar foarte optimist ), atunci CLAR Kimi este in fata lui.
In plus Ferrari nu este nici pe departe cea mai buna masina din campionat.
Deci tinind cont de tot ce am spus mai sus, nu va faceti iluzii ca o sa cistige vreo cursa daca nu o sa reintre rapid in forma si Schumacher si Ferrari iar asta este foarte putin probabil, chiar daca nu imposibil.
Asadar riscul ca Schumacher sa-si dezamageasca fanii este foarte mare. Fanii lui sint obisnuiti ca el sa cistige ( si deci sa se intoarca si sa dea lectii de pilotaj ). Nu cred ca Hill, Vileneuve, Hakkinen, Alonso ar fi avut vreun titlu daca nu ar fi avut masini clar mai bune decit a avut Schumacher la momentul respectiv. Schumacher a pierdut cind a avut o masina clar mai slaba decit masina concurenta si atunci cind era in cea mai buna forma. Ferrari nu e nici pe departe cea mai buna masina din campionat, ca daca ar fi Massa si Raikkonen s-ar lupta pentru titlu si nu Button cu Vettel.
Vad doar doua tipuri de comentarii;
1.Fani Schumacher - o sa revina Schumacher si o sa-i bata la fund pe toti;
sau
2.Indivizi anti_Schumacher - Schumacher al vostru a fost si este de tot rah....l .
E usor sa fii fan Schumacher sau nu si sa postezi pe site dar realitatile Formulei 1 nu sin acestea.
La randul sau, fostul campion mondial Jody Scheckter crede ca germanul se va dovedi chiar si acum un pilot rapid. "Niki Lauda a revenit si a castigat titlul mondial, asa ca nu este imposibil. A incercat sa fie competitiv pe motocicleta, ceea ce probabil ca a fost si mai stupid. Trebuie sa spun ca este probabil cel mai bun pilot din istorie, asa ca probabil va fi competitiv si destul de rapid", a precizat Scheckter.
În ciuda faptului că are parte de un material de concurs care nu îi permitea să se bată în mod constant pentru victorie, Michael continuă performanţele de excepţie şi în 1993 când într-un mod curios de fiecare dată când a terminat o cursă a făcut-o pe podium, apogeul fiind atins în Marele Premiu al Portugaliei când a câştigat, terminând astfel sezonul pe locul al patrulea cu un total de 52 puncte.
Exista o singura chestie, McLaren castiga numai cand au masina puternica, in rest sunt niste anonimi, Ferrari stiu sa lupte si castiga si cand au masina slaba pentru sunt obisnuiti sa candideze asa.
Oricum Valencia o sa fie interesanta peste 3 saptamani :)))))
primul rind pentru ca nu vrei, pentru ca ti-e frica sa nu ai vreodata revelatia ca imaginea ta
preafrumoasa despre F1 este de fapt un cumul de impresii si convingeri personale ambigue):
garantia talentului in curse indiferent de genul lor este data de timpi. Centimetrii, milimetrii
n-am facut eu referire la ei si nu intra in discutie. Cind Ros Brown gindea strategia in timpul
cursei era tot timpul cu ochii pe timpii scosi de Schumacher in fiecare tur. Nu se aseza comod pe
fotoliu, deschidea o cutie de bere ca doar tot ce trebuie sa stie este faptul ca Schumacher este
cel mai bun si gata poate sa plece la culcare. Ai crezut ca speculezi ceva din ce am scris eu si
m-ai atacat cu cuvinte jignitoare (care pe acest site ori sint permise ori site-ul nu este mediat
de nimeni). Repet, ai crezut. De fapt ai dovedit mari carente in ce priveste logica. Ce s-a
intimplat in campionatul din 1996 NU are nici o implicatie asupra campionatului din 1994 asa cum
ce faci astazi nu are cum sa-ti afecteze ziua de ieri. Eu spun ca Schumacher a pierdut in 1996 cu
o masina mai slaba iar tu vi si spui ca a uit ca a cistigat in 1994 tot cu o masina mai slaba de
parca aceste doua situatii nu pot coexista. Istoria F1 a dovedit ca se poate logica ne garanteaza
ca se poate.Ai impresia ca te contrazici cu mine cind spui ca Schumacher este cel mai bun. Ei
bine NU te contrazici. Istoria F1 a dovedit, pe nedrept cred eu, ca rezultatul, din pacate, nu
depinde intotdeauna numai de talent. Cauta sa spui si altceva decit sa repeti ca un disc stricat
ca "Schumacher moare de atita talent". Ca esti fanul lui Schumacher nu te coboara si nici nu te
ridica. Te-ai prins ? - nu te ridica. Esti tot tu indiferent de ce face Schumacher bine sau rau.
Sa incerci sa te invalui cu imaginea lui e cit se poate de patetic si miroase de la o posta a
lipsa de personalitate. Multumesc pentru succes (ei, vezi ca se poate), succes si tie, tot in
continuare. In afara de asta e mai confortabil sa crezi ca tot ce nu pricepi e aberant (nu ca ar
fi chestiuni complicate), ca doar n-o sa recunosti ca problema esti tu de fapt. Nu astept
raspuns. Dar daca o faci s-ar putea sa-mi redeschizi apetitul pentru scris. Cu tine, e de-a
dreptul relaxant. Multumesc pentru atentia acordata.