OFICIAL: Schumacher anuleaza revenirea in Formula 1!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Septuplul campion mondial Michael Schumacher si-a anulat revenirea de senzatie in Formula 1 programata pentru Marele Premiu al Europei din 23 august, dupa ce analizele medicale efectuate pe parcursul zilei de luni au reliefat ca germanul are inca problemne majore in zona gatului.
Schumacher a suferit in luna februarie un accident de motocileta si s-a accidentat sever la gat, dezvaluind saptamana trecuta ca a simtit "ciupituri" in aceasta zona in timpul primelor teste efectuate cu monopostul F2007.
"Luni dimineata am fost nevoit sa ii informez pe Luca di Montezemolo (n.r. - presedintele Ferrari) si pe seful Stefano Domenicali ca, din pacate, nu sunt capabil sa il inlocuiesc pe Felipe Massa. Am incercat totul pentru a face posibila aceasta revenire temporara, insa spre marele meu regret nu am reusit. Din pacate, nu am reusit sa remediem durerile din zona gatului pe care le-am resimtit dupa testele de F1 de la Mugello, chiar daca am incercat totul din punct de vedere medical si terapeutic", a declarat germanul pe site-ul sau oficial de internet.
Schumacher a marturisit ca nu este apt din punct de vedere medical sa faca fata pilotarii unui monopost de Formula 1 pe parcursul unei curse, intrucat zona gatului este una dintre cele mai afectate parti ale corpului uman in aceste conditii.
"Consecintele ranilor cauzate de accidentul de motocicleta din februarie si fracturile in zona capului si a gatului s-au dovedit a fi, din pacate, prea severe.
De aceea, gatul meu nu poate rezista inca stresului extrem provocat de un monopost de Formula 1. Acestea sunt rezultatele clare ale examinarilor efectuate pe parcursul ultimelor doua saptamani si a examinarilor finale de luni dupa-amiaza. Intrucat nu au existat imbunatatiri dupa testele de la Mugello, am decis duminica sa fac luni noi investigatii", a adaugat el.Schumacher a admis ca este extrem de dezamagit de situatia creata si regreta ca nu si-a putut tine promisiunea fata de Ferrari si de fanii Formulei 1 pentru a-si face revenirea in competitie. "Sunt dezamagit pana in adancul sufletului. Imi pare extrem de rau pentru baietii de la Ferrari si pentru toti fanii care au tinut degetele incrucisate pentru mine. Pot doar sa repet ca am incercat tot ce mi-a stat in putere. Toto ce pot sa fac acum este sa tin degetele incrucisate pentru intreaga echipa in urmatoarele curse", a incheiat Schumacher.
Ferrari a anuntat pe 29 iulie ca Michael Schumacher va reveni in Formula 1 pentru a-l inlocui temporar pe Felipe Massa, dupa ce brazilianul a suferit un grav accident in timpul calificarilor pentru Marele Premiu al Ungariei.
Germanul a precizat inca de la inceput ca revenirea sa in competitie nu este sigura si ca depinde de rezultatele examinarilor medicale pe care urma sa le efectueze dupa accidentul suferit in motociclism in luna februarie. De altfel, purtatorul sau de cuvant afirmase la inceputul acestei luni ca revenirea lui Schumacher este in pericol dupa problemele pe care acesta le-a resimtit in timpul testelor de la Mugello.Potrivit unor informatii inca neoficiale, pilotul care va concura alaturi de Kimi Raikkonen in Marele Premiu al Europei va fi Luca Badoer, unul dintre actualii piloti de teste ai Scuderiei Ferrari.
Via | Michael Schumacher
Acu´ cred ca s-a hotarat si Weber si tot restu´ lumii se va opri din comentarii!
Pacat. Cred ca se schimba radical F1, si intradevar se putea vedea si spectacol.
Sa nu uitam ca este detinatorul a unui numar impresionant si poate de neegalat de campion mondial in acest domeniu, si chiar a ratat pe muchie de cutit si castigarea a cel putin a doua sezoane. Deci.......
Schumi te asteptam inF1.
Acum despre aceasta decizie nu poti sa il condamni pe om, el a incercat dar spre nesansa lui problema medicala l-a facut sa nu isi mai respecte angajamentul!
Ce voua nu vi s-a intamplat niciodata sa nerespectati un angajament luat......?
vISATI VOI FRUMOS-FANII MCLAREN SI FANII Williams VA INTELEG REACTIA IMPOTRIVA LUI-DAR O SA DISPARETI DE PE FORUMUL ASTA PENTRU MULT TIMP-DUPA PRIMA CURSA-SAU O SA VA FACETI ALT NICK.-ORICUM EU SUNT PENTRU SPECTACOL MAXIM IN f1-DACA NU VENEA schumacher-NU ERA NIMIC ERA PLICTISEALA MAXIMA CU TOATE MAIMUTELE ASTEA DE PILOTI-CHIAR SI CU ASTIA CARE SUNT ACUM LA FERRARI
Ferrari ataca intr-un comunicat josnic Williams, fanii Ferrari fierb, ca pana la urma totul sa fie un mare FIS!
Pacat ca s-a terminat asa! Unii fani mai tineri meritau sa-l vada macar odata in viata pe Schumacher pilotand. Oameni ca el, Hakkinen, Hill sau Alesi nu se vor mai naste prea curand!
Atea sunt gogosi pentru fraieri cu recomandarea medicului cine poate crede asa ceva :)))
Noroc cu noi ca mai afli si tu cate ceva despre F1. Probabil te-ai speriat cand ai vazut nume ca Hakkinen, Hill sau Alesi. Credeai ca sunt fotbalisti!
Stiu ca fanii Scuderiei au simtul umorului dar nu pot sa stau impasibil cand vad cum sunt batjocorite echipe ca McLaren, Williams sau Renault. Sau piloti caracterizati in functie de culoare, inatime sau nationalitate. Pana una alta este un sport, lucru pe care multi fani mai tineri nu-l inteleg. Poate in ziua in care vor merge pe un circuit si vor bea o bere alaturi de fanii lui Kubica, Alonso si Massa isi vor dea seama ca in fond toti suntem fani F1!
Scuzele mele daca te-am ofensat si promit ca voi urmari cu interes sincer posturile tale viitoare!
Momentan se conduce cu totul altfel masina decat ceea cu care era el obisnuit el acum cativa ani. Pana sa intelegi noua masina si sa ajungi sa scoti maximul din ea, asa cum el se pricepea foarte bine, ar fi durat multe mii de km parcursi - din pacate fix in curse.
Nu mai spun ca sunt sanse 50-50% ca masina actuala sa nu i se potriveasca stilului lui de pilotaj si ar fi picat in derizoriu - lucru care nu-l merita.
Pentru cei care nu cunosc diferentele intre masina cu care concura Schumy pe vremuri si cea actuala:
- controlul tractiunii scos
- balansul greutatii modificat foarte mult
- chiar daca el pe vremuri a mers pe slick anul acesta Bridgestone a gresit si a facut pneul fata prea lat >> presiune mai mica decat se asteptau pilotii - ia timp pana te obisnuiesti si pana poti integra asta in setup-ul masinii
- aderenta mecanica marita si cea aerodinamica scazuta >> momente diferite de pierdere aderenta
- si nu in ultimul rand conditia fizica care nu cred ca si-a mentinut-o la nivelul la care s-a retras.
Cine intelege sportul asta pricepe ca nu doar talentul pur si inima mare a pilotului inseamna totul - intelege ca Schumi ar fi parut o ca o marioneta penibila in comparatie cu Kimi si de aici ar fi inceput sa-i fie puse la indoiala toate realizarile.
Pilotii ca Schumy si Alonso contribuie direct la cele 3-4 sec ale masinii cu circa 0.5-0.7 prin lucru excelent cu inginerii.
Parerea revistelor din Anglia este ca Renault este la nivelul care il afiseaza Piquet si ca Alonso reuseste prin acea diferenta, de exceptie, sa fie, aproape mereu, mult mai in fata.
Ne vom lamuri de acest lucru la sfarsitul sezonului urmarind diferenta intre el si Grosjean.
Ce vreau sa spun e ca masina determina campionul intro mai mare masura decat doar purul talent de a pilota si seta masini. Mai trebuie sa ai talentul (norocul) sa fi cand trebuie in ce masina trebuie. E si asta un mare talent.