OFICIAL: Mick Schumacher va fi pilot de rezervă la Mercedes în 2023

de Tiberiu Safta
Joi, 15.12.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mick Schumacher, fostul pilot al echipei Haas, a semnat cu Mercedes pentru 2023. Fiul lui Michael Schumacher va fi pilot de rezervă la echipa germană.

Mick Schumacher a fost confirmat oficial ca pilot de rezervă al echipei Mercedes în sezonul 2023. Germanul, care a pilotat pentru echipa Haas în sezoanele 2021 și 2022, a fost dat afară din cauza performanțelor inconstante și a accidentelor costisitoare pentru echipa americană.

Ca pilot de rezervă al celor de la Mercedes, Schumacher va fi prezent alături de echipă la toate etapele din calendarul pentru sezonul 2023. De asemenea, germanul va acumula experiență și în simulatorul echipei cu sediul la Brackley, în Marea Britanie și va contribui la dezvoltarea activă a monopostului de anul viitor, care va purta numele W14.

Odată cu acest anunț, Mick Schumacher își încheie oficial colaborarea cu academia Ferrari după 3 ani alături de echipa italiană. Pilotul german începe să calce pe urmele tatălui său, Michael Schumacher, care a pilotat pentru Mercedes la revenirea sa în Formula 1, între 2010 și 2012.

via Formula 1, Mercedes-AMG Petronas F1

Comentarii (6)

  • Marius
    Poate mai merita o șansă. Sigur cu o mașină bună ajunge la nivelul lui HILL, măcar.
    11 9
  • O șansă la ce? Consideri că șefii de echipe au avut ceva împotriva lui? Numele singur nu poate face minuni. Întrebați-l pe Ralf Schumacher. Îți trebuie în primul rând Noroc și apoi multe altele. „Nu te poți scălda de două ori în aceleași ape chiar dacă râul e același”. Trebuia să-și aleagă altă activitate, avea sprijin financiar. Nu-i târziu nici acum.
    10 15
  • A lu Cizmaru`
    Talentul nu e ereditar.
    11 10
  • Nici eu nu cred ca talentu-i ereditar…. “se ia” doar prin multă, multă muncă.
    Printre altele a câștigat campionatul de formula 2 si nu a condus seniorul.
    In cazul lui, faima tatălui are cu siguranță și aspecte negative, mult mai multă presiune pe el.
    Are si pilotul rolul lui, dar cred ca cel mai mult contează masina la F1.
    Un pilot bun cu o mașină neperformantă va risca mai mult, deci va avea mai multe incidente… pararea mea.
    10 2
  • Între ghilimele am pus un proverb (constantă filozofică). În condițiile fiului, nici tatăl nu făcea mai mult. Nu mai erau aceleași. Norocul, Brawn, regulamentul și multe altele nu mai erau, se schimbase ca apa unui râu care curge. În limita posibilității, am urmărit și eu F3, F2 și chiar mi-am format și exprimat opinii. Care diferă de opiniile altora și nu garantez că-s corecte. Fiecare cu NOROCUL lui!
    6 11
  • Marius
    @^,problema e ca nu a știut sa gestioneze relația cu Magnusen și nici cu echipa. Cu Mazepin a fost ușor, mult prea ușor, Magnusen, un pilot bun d.p.m.d.v. pilot de top 4-5 cu o mașină bună.
    3 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru