Septuplul campion mondial de Formula 1, Lewis Hamilton, tocmai a anunțat că a semnat un nou contract cu echipa Mercedes. Fostul campion mondial va rămâne la echipa germană pentru încă două sezoane, până la finalul lui 2025. Odată cu acest anunț iau sfârșit și speculațiile despre o posibilă mutare la o altă echipă sau chiar la retragerea sa din competiție.
Alături de Hamilton va rămâne și George Russell. Britanicul de 25 de ani, care are la activ o singură victorie în Formula 1 până în acest moment, a semnat și el un nou contract cu Mercedes și va rămâne la echipă tot până în 2025.
După anunțul semnării unui nou contract cu Mercedes, Lewis Hamilton a declarat: „Sunt recunoscător echipei care m-a susținut atât pe circuit, cât și în afara acestuia. Povestea noastră nu s-a încheiat, suntem determinați să obținem mai multe împreună și nu ne vom opri până nu vom realiza asta.”
George Russell a adăugat: „Am crescut cu această echipă de când am intrat în programul de juniori al acesteia în 2017.
Este casa mea și este fantastic să prelungim relația noastră specială până în 2025.”
La final, Toto Wolff, șeful echipei a declarat: „A fost o decizie logică să continuăm actuala linie de piloți. Avem cea mai puternică pereche de pe grilă și ambii piloți joacă un rol crucial în interiorul echipei pentru a merge înainte. Puterea și stabilitatea pe care ei le oferă vor fi elementele cheie pentru succesul nostru.”
În prezent, atât Hamilton cât și Russell nu au reușit să câștige în sezonul 2023. Înaintea Marelui Premiu al Italiei din acest weekend, Hamilton se situează pe locul 4 în clasamentul piloților, cu 156 de puncte adunate. George Russell se clasează pe locul 7 în clasament, cu 99 de puncte adunate până acum. Echipa Mercedes se află pe locul 2 în clasamentul constructorilor, la mare distanță de cei de la Red Bull.
via Formula 1
Am mai spus, să urăşti este ca şi cum n-ai trăi.
Asta cu ura nici măcar nu merită comentată, nu știu de unde și de când poate deveni ură o simplă antipatie. În ochii unora.
Nu șefii Merc aruncă banii pe fereastră, atât timp cât LH mai este pilot. Nici măcar Toto, tartorul echipei, atât timp cât LH încă are priză la public și în consecință, trecere la sponsori. Și nu știu unde ai văzut tu că m-am legat de salariul cuiva.
Nu pun numai pe seama lui Verstappen succesele sale. Și nici măcar el nu o face, întotdeauna a recunoscut meritele echipei, în primul rând și cu orice ocazie. Asta spre deosebire de LH, căruia Merc i-a pus la dispoziție din 2014 pană în 2021 mașini aproape perfecte, care s-a comportat cum a făcut-o și cum o face și acum ! El primul cu meritele, iar echipa doar dacă mai încăpea în poză.
În 1995 Mansell a fost dat afară de la McLaren pe principiul că fusese adus ca să ajute la rezolvarea problemelor, nu să se plângă non stop. Translatat în timp și exagerând puțin, cam același lucru ar trebui să se întâmple și cu LH.
Te-ai prins de unde antipatia ?
Este anti fair play, anti sportivitate, agresiv dincolo de limita competitivitatii.
Asta isi are locul in curse din alea de tip "destruction derby"
PS din ce am prins eu de prin culise, fair-play-ul este cam ultimul lucru care se așteaptă de la un pilot de F1… li se cer doar rezultate, iar mizele le știm toți!!!
Se blochează, se șicanează, se umblă la psihic șamd., ce fair-play vorbim? Este orice, dar nu fair-play… pararea mea!
Păcat că redactorii rubricii nu sunt interesaţi şi de ce se întâmplă pe circuit... nefiind scris nici un articol despre Monza ( oare pentru că nu a câştigat Ferrari sau Mercedes?)