OFICIAL: Infiniti a devenit sponsor major la Red Bull
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Anunţat cu peste 24 de ore în urmă de mai multe publicaţii internaţionale, parteneriatul dintre Red Bull Racing şi Infiniti a fost confirmat în această noapte, după ce embargoul impus de campioana mondială a expirat.
Informaţiile iniţiale, publicate inclusiv de postul britanic de televiziune BBC, s-au dovedit însă a fi parţial false, întrucât Red Bull Racing nu va schimba numele motoarelor în Infiniti. Constructorul japonez va deveni însă sponsor major al echipei pentru următoarele două sezoane, iar logo-ul Infiniti va fi vizibil proeminent pe aripa spate, nasul monopostului şi combinezoanele piloţilor.
Oficialii constructorului japonez au explicat decizia de a se implica în Formula 1 prin dorinţa de a-şi creşte vânzările. "Pe termen mediu, Infiniti îşi va extinde prezenta globală şi gama de produse. Având în vedere aceste două ambiţii, este clar că Formula 1 ne oferă o platformă globală de comunicaţii. Suntem entuziasmaţi să avem oportunitatea de a intra în Formula 1 împreună cu o echipă de clasa mondială precum Red Bull Racing Renault", a declarat Andy Palmer, vicepreşedintele Infiniţi.
La rândul său, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, este încântat de noul parteneriat încheiat cu Infiniţi.
"Red Bull a luat întotdeauna o abordare diferită, aşa că atunci când şefii Infiniti ne-au explicat planurile inovatoare am fost foarte deschişi să lucrăm cu ei. După titlurile mondiale cucerite în 2010, ne simţim şi mai entuziasmaţi să începem sezonul 2011 cu un nou partener dedicat precum Infiniti", a precizat britanicul în vârstă de 36 de ani.Infiniti este divizia de lux a constructorului japonez Nissan, care face parte din alianţa Renault-Nissan, şi intenţionează să se implice la Red Bull Racing şi prin intermediul unui parteneriat de natură tehnică. Infiniti este primul constructor japonez care revine în Formula 1 după retragerea din competiţie a celor de la Honda şi Toyota şi al patrulea producător auto care pătrunde în Marele Circ în ultimii doi ani, după Lotus, Tata şi Marussia.
Via | Red Bull Racing
Comentarii (4)