UPDATE: Marussia a confirmat oficial despărţirea pe cale amiabilă de Timo Glock şi afirmă că va anunţa al doilea pilot al echipei în timp util, fără să ofere informaţii suplimentare despre motivele care au stat la baza rezilierii contractului.
ŞTIREA INIŢIALĂ:
Timo Glock are contract cu Marussia până la sfârşitul sezonului 2014, însă cele două părţi sunt pregătite să rezilieze înţelegerea din cauza bugetului redus pe care îl are echipa deţinută de constructorul rus.
Publicaţia germană Sport Bild susţine că Glock va părăsi echipa pentru ca Marussia să poată angaja un pilot care să aducă bani prin intermediul sponsorilor, în condiţiile în care germanul câştiga două milioane de euro anual. Informaţia nu a fost confirmată de Marussia, însă Bild susţine că a obţinut deja declaraţia pe care Glock o va da în comunicatul oficial de presă.
"Am avut parte de trei ani grozavi alături de echipă.
Ne despărţim pe cale amiabilă. Acum vreau să am parte de noi provocări şi să-mi continui cariera în sporturile cu motor", a precizat el.Publicaţia Auto Motor und Sport a dezvăluit deja viitoarea destinaţie a lui Glock: Campionatul German de Turisme, acolo unde va concura pentru BMW. De altfel, Dirk Muller, unul dintre piloţii echipei BMW, l-a felicitat pe Glock pentru alegerea făcută prin intermediul reţelei de socializare Twitter. "Multe felicitări şi bine ai venit în club", i-a transmis el.
Un anunţ oficial pe tema despărţirii dintre Glock şi Marussia este aşteptat chiar în cursul zilei de luni, 21 ianuarie.
Marussia caută un pilot capabil să aducă o finanţare de aproximativ 5 milioane de euro pe an, iar speculaţiile se îndreaptă spre Vitaly Petrov, care nu şi-a prelungit încă înţelegerea cu Caterham, Sebastien Buemi sau Jerome D'Ambrosio.
Marussia l-a confirmat anterior pe Max Chilton la echipă pentru 2013, britanicul având de partea sa un buget estimat la aproximativ 11 de milioane de euro din partea companiei de asigurări AIG deţinută de tatăl său.
Via Motorsport
In fine, iarasi o veste neasteptata. Deci acu' avem 3 locuri disponibile: Marussia, Force India (daca n-o da faliment) si Caterham...si vreo 14 zile pana la primele sesiuni de teste...