Acesta are rolul de a compensa pierderea generată de sistemul de recuperare a energiei, însă noua tehnologie are nevoie de setări precise pentru a funcţiona în mod corespunzător. Sauber este una dintre echipele care utilizează sistemul de frânare electronic pe puntea spate a monopostului, însă Adrian Sutil a admis că tehnologia dă bătăi de cap.
"Trebuie să apeşi şi uneori merge bine, alteori merge prost. Trebuie să învăţăm, aşa că ne concentrăm pe sistemul de frânare electronic şi pe motor. Când vom putea spune că am rezolvat asta ne vom putea gândi şi la performanţă", a declarat germanul.
În plus, Sutil a admis că utilizarea un unui sistem de frânare electronic necesită o schimbare în stilul de pilotaj, iar opţiunile inginerilor în privinţa setărilor sistemului devin cruciale.
"Trebuie să-mi schimb un pic stilul de pilotaj.
Nu mai poţi apăsa la fel de mult ca înainte din cazua absenţei forţei de apăsare aerodinamică, aşa că trebuie să apeşi frânele cu grijă. Trebuie să te bazezi pe ingineri să facă setările corecte. Este important să ai setările corecte pentru virajul potrivit. Simt lipsa modului manual de pilotaj, dar după ce se rezolva partea de ingierie vom putea controla sistemul", a adăugat el.Via Autosport
e clar, o sa-l vedem pe Alonso din gard in gard anu asta