Formula 1 analizează de mai mult timp un pachet de măsuri prin care să reducă costurile dezvoltării motoarelor începând din sezonul 2021.
Scopul final este atragerea de noi constructori în competiție, iar echipele au convenit verbal că cea mai simplă soluție este menținerea actualelor unități V6 de 1.6 litri și a sistemului MUG-K.
În schimb, sistemul MGU-H, care permite recuperarea energiei din căldura degajată de sistemul de evacuare, urma să fie abandonat, mai ales că generează numeroase probleme de fiabilitate pentru unii constructori, în special Renault.
De asemenea, proprietarul Liberty Media intenționa să mărească numărul maxim de rotații pentru motoare pentru că zgomotul să fie mai puternic.
Până în prezent s-a vehiculat insistent că Porsche este interesat să participe în Formula 1 începând din sezonul 2021, mai ales că oficialii mărcii au participat la discuțiile legate de schimbarea regulamentului. Cu toate acestea, germanii nu au confirmat încă ferm dacă vor face pasul spre Marele Circ. În plus, Aston Martin, un alt constructor care și-a manifestat anterior interesul, consideră că noul regulament va fi în continuare prea costisitor.
În acest context, Mercedes susține că nu are niciun sens ca regulamentul să fie modificat. "Poate avem nevoie de mai mult zgomot. Dar dacă nu intră alt constructor nu are prea mult sens să redesenăm motorul", spune Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.
La rândul său, Christian Horner, șeful Red Bull, a lăsat să se înțeleagă că nu va exista niciun nou constructor în competiție. "Se pare că nu va intra nimeni. Cred că depinde de FIA și de Liberty să decidă ce vor să facă", a precizat el.
Via RaceFans
Spui ca e mare isprava ce a facut Porsche?...
Eu zic sa te mai gandesti dincolo de aparente si sa intelegi ca orice producator din primii 5, absolut oricare dintre ei, folosind un prototip "No Limit" fiindca cu asa ceva s-a stabilit recordul va putea stabili un asemenea record.
Dc ma gandesc mai bine cred ca si un monopost de Formula3 cu toate restrictiile eliminate ar spulbera marele record.
La Mercedes se anunta schimbari, l-a debarcat deja pe Aldo Costa...
P.S. Sigur vine @lol si te supara :P Sau "expertul" @8888 parca, sau @lrc, care da vina pe oricine cand pierde Hamilton.
Asa ca fapt divers, cei de la Mercedes au cerut celor de la FIA o permisie speciala pentru a modificat unitatea de propulsie... care are cateva hibe si se pare ca cei de la FIA au fost impotriva, cel putin pentru moment.
Nu am nimic cu lol . Si nici cu nimeni care comentează pe aici. Ca o paranteză as putea spune că atunci când ești fanul înfocat al unui anume pilot , riști să îți faci pe Automarket dușmani și contestatari care te vor hăitui cat timp vei avea cont pe acest site :)
PS
La cat a fost ajutata Mercedes sezonul asta , nu m-ar mira ca pana la urma cererea sa le fie acceptata pana la urma.
PPS
Cei care îl contestă pe bietul Raikkonen pentru incidentul de la Silverstone , as vrea sa le amintesc o cursă : Canada 2008. Dacă nu au văzut cursa ar fi bine să o vadă.
Acum cica si Renault e slab. De ce? Nu a castigat si anul asta curse? Deci, Ferrari e caruta pentru ca il piloteaza Alonso, apoi motorul Honda e GP2 engine pentru ca il foloseste Alonso iar acum .... ati ghicit, si motorul Renault e slab ... ca ajunse pe mana lui Alonso. Eu unul sunt satul de maniera asta de a ridica pilotul in dauna masinii.