Debutul sezonului precedent al Formulei 1 a fost marcat de numeroase controverse cu privire la obligaţia echipelor de a micşora înălţimea nasului monopostului comparativ cu restul şasiului, ceea ce a generat un aspect inestetic.
Ulterior, FIA a acceptat o modifcare a regulamentului prin care echipele pot acoperi spaţiul liber dintre saşiu şi nasul monopostului, iar Williams este prima care confirmă că a adoptat această strategie.
Informaţia a fost dezvăluită de Valtteri Bottas, care afirmă că aceasta este principala schimbare a monopostului din punct de vedere vizual.
"Aşa cum arata acum, monopostul din 2013 este în mare măsură la fel ca anul trecut. Cu noile reguli, nasul este îndreptat. Noul monopost este o versiune de dezvoltare a celui de anul trecut. Există anumite îmbunătăţiri în privinţa aerodinamice, pentru că am încercat să ne concentrăm să obţinem mai multă tracţiune în viraje", a declarat el pentru postul finlandez de televiziune MTV3.Bottas va debuta în Formula 1 în acest sezon şi îl va avea drept coechipier pe Pastor Maldonado.
Via ESPNF1
Nu inteleg insa care-i faza cu "umplerea asta" a nasului masinii. Care-i faza? vor pune vreo placa de plastic in locul treptei aleia, care sa faca tranzitia mai lina pana in varf? daca da, placa aia nu contravine exact regulii care a impus inaltimea maxima a nasului - si implicit a dat nastere treptei in discutie? de-abia astept lansarile, sa vaza si ochiul nostru ceva mai de Doamne-ajuta decat anul trecut.