Noul monopost Williams este construit de la zero

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 22.01.2010
Williams a dezvaluit ca monopostul FW32 pentru sezonul 2010 este construit de la zero din punct de vedere aerodinamic, desi schimbarile de regulament sunt minore.

Cea mai importanta modificare a regulamentului tehnic pentru sezonul 2010 este interzicerea realimentarilor cu combustibil in timpul curselor, ceea ce va conduce direct la dublarea capacitatii rezervoarelor.

Chiar daca regulamentul aerodinamic va ramane in cea mai mare parte similar cu cel din sezonul precedent, Williams a confirmat ca abordeaza constructia noului monopost FW32 intr-un mod foarte agresiv, designul fiind realizat practic de la zero. Motivul este legat de sperantele britanicilor de a reveni in lupta pentru primele pozitii, dupa ce sezonul 2009 a marcat o usuara crestere de performanta comparativ cu rezultatele sub asteptari din 2008.

"FW32 reprezinta un design nou din fata pana in spate. Este o noua abordare din punct de vedere aerodinamic. Faptul ca am avut un monopost consistent pe toate circuitele in 2009 si ca am rezolvat multe vicii ale masinii precedente ne da incredere", a declarat Sam Michael, directorul tehnic al echipei Williams, pentru publicatia britanica Autosport.

Williams nu va organiza nicio festivitate de lansare a noului monopost, iar FW32 va fi vazut pentru prima oara in 1 februarie, in prima zi de teste de pe circuitul Ricardo Tormo din Valencia.

Cele mai multe echipe de pe grila de start au ales sa construiasca noile monoposturi plecand de la designul masinilor utilizate in sezonul 2009.

Via | Autosport

Taguri: FW32, Michael, Williams

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru