Liberty Media continuă planurile de schimbare a unor elemente fundamentale ale Formulei 1. După ce a anunțat pe parcursul ultimelor săptămâni o serie de contracte cu posturi pay-per-view, inclusiv în Italia, Liberty Media analizează schimbarea orei de start pentru cursele desfășurate în Europa.
Propunerea vizează mutarea orei de la start de la 15:00 (n.r - în România) la 16:10 din două motive: o oră pentru ca startul să fie la o oră la care audientele TV sunt ușor mai ridicate spre apropierea serii și 10 minute pentru ca televiziunile să aibă timp pentru spoturi publicitare.
În plus, Marele Premiu al Franței ar urma să înceapă la ora 17:10, cu scopul de a evita suprapunerea cursei cu meciul de fotbal Anglia - Panama de la Cupa Mondială. O altă schimbare a fost deja decisă: organizatorii au anunțat că renunță la prezența fetelor de pe grila de start, sub pretextul că acest concept nu mai corespunde normelor sociale moderne.
Până în prezent, nicio televiziune din România nu a achiziționat drepturile TV pentru sezonul 2018 al Formulei 1.
Via Motorsport, Motorsport
din pacate oricum nu le vedeam in transmisiuni..
Acum este la moda LGBT. Deci, de ce te mai astepti sa mai puna fete daca normele sociale moderne sunt pro-lgbt?
Probabil peste cativa ani, in loc de fete pe grila de start, vom vedea niste " shemales " cu " sâni " din silicoane si cu " madular " intre picioare.
Din pacate asta cere lumea din ziua de azi. Ne-am tampit cu totii!
Fetele sunt eliminate pt ca sunt costuri de care vor sa scape, ca doar nu mergea nimeni cu arcanul pe strada sa adune gagici frumoase.
PS
Normal ca ăștia de la SKY sunt de acord. La cum arată englezoaicele , fetele de pe grila de start loveau grav de tot în " frumusețea " britanicilor.
NU are deloc legatura cu democratia, ci cu banii. Liberty Media nu face grosul banilor din cei ce platesc sa vada cursele ci din reclame si in special reclamele de la televizor. Sponsorii nu vor sa-si mai asocieze numele, cel putin in momentul de fata, cu niste pozitii in care angajatele de sex feminin sunt privite ca niste obiecte sexuale, pentru ca vor pierde bani. Nu mai traim in epoca de dinainte de anul 2000. Acum orice lucru, bun sau rau, se raspandeste prin "social media" imediat si de multe ori din tantar ajunge armasar.