Directorul tehnic Adrian Newey a admis însă pentru prima oară că monopostul cvadruplei campioane mondiale are legătură şi cu aerodinamica, întrucât echipa nu a reuşit să gestioneze în mod corespunzător ultimele schimbări de regulament.
"Cred că în acest an monopostul nu a fost la fel de puternic ca cel al echipelor Mercedes şi Ferrari. Dar au existat variate schimbări de regulament în ultimele 12 luni din cauza cărora a trebuit să revizuim direcţia pe care o adoptasem, iar asta necesită timp", a declarat el în cadrul unui interviu acordat publicaţiei F1i.
În opinia lui Newey, şasiul Red Bull este cu peste o jumătate de secundă mai lent decât Mercedes şi Ferrari şi consideră că o victorie poate veni doar pe fondul norocului, în cazul unor probleme tehnice sau de altă natură înregistrate de rivali.
"Dacă ne uităm la Silverstone, am avut câteva componente pe monopost şi cred că performanţa noastră în cursă a fost puternică.
Aş spune că suntem la 0.6-0.7 secunde de Mercedes, ceea ce este credibil, având în vedere lipsa noastră de viteză de pe liniile drepte. Cred că putem câştiga o cursă în acest an, dar nu fără noroc", a adăugat el.Via F1i
Comentarii (4)