Sezonul 2014 al Formulei 1 va beneficia de una dintre cele mai importante schimbări de regulament prin trecerea la motoare turbo V6 de 1.6 litri, însă până în prezent nu au existat informaţii despre impactul pe care noile reguli îl vor avea asupra designului monoposturilor.
Adrian Newey, directorul tehnic al campioanei mondiale Red Bull Racing, a dezvăluit că, în opinia sa, monopostul RB10 pentru 2014 va fi "urât", întrucât a fost nevoit să deseneze un nas în formă de "cârlig" din cauza restricţiilor impuse din punct de vedere aerodinamic.
Britanicul nu a făcut deplasarea la Marele Premiu al Japoniei întrucât a preferat să rămână la fabrica echipei de la Milton Keynes cu scopul de a continua dezvoltarea monopostului pentru anul viitor.
De altfel, în condiţiile în care echipa este foarte aproape să câştige din nou ambele titluri mondiale, britanicul a dezvăluit că lucrează patru zile din cinci la monopostul pentru 2014, astfel că viitoarele update-uri la actualul monopost vor fi mai degrabă minore.
Via Motorsport
Comentarii (0)