Informaţia a fost confirmată şi de Adrian Newey, directorul tehnic al celor de la Red Bull Racing, care susţine că singura metodă pentru a evita acest lucru este ca FIA să stabilească designul prin regulament.
"Regulamentul este cel care defineşte monopostul, iar în mod ideal monopostul este rapid şi frumos. Dar oricine din paddock preferă un monopost performant în locul unuia atractiv. Pentru mine ar fi bine dacă s-ar acorda mai multă atenţie aspectului estetic în regulament, dar viteza are prioritate în faţa frumuseţii", a declarat el în cadrul unui interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1.
Pe de altă parte, Newey nu crede că una dintre echipe va putea obţine un avantaj semnificativ comparativ cu celelalte prin prisma noului regulament, întrucât schimbările sunt mai mici decât cele introduse în 2009, atunci când a început dominaţia Red Bull."Schimbările aerodinamice pentru anul viitor sunt mari, dar mai mici decât cele din 2009. Exista o şansă ca o echipă să vină cu un monopost mai bun decât al rivalilor, dar pe lângă asta avem şi schimbarea motoarelor şi până acum nu este clar dacă unul dintre constructori va avea un avantaj semnificativ", a adăugat el.
Via Formula1
Comentarii (0)